سرویس دهی عالی

با ما همراه شوید

09032486073

ارتباط با ما

سرویس 365

در خدمت هموطنان عزیز

5/5

بادکش درمانی در ارومیه 

بادکش درمانی روشی از طب مکمل و جایگزین (انرژی درمانی) است که ریشه در چین دارد، اما این نوع درمان به طور سنتی در ایران رایج بوده و امروزه نیز پذیرفته شده است. از آنجایی که امروزه طب سنتی در ایران بسیار رواج یافته است و افراد زیادی به این نوع درمان علاقه‌مند هستند و از روش‌های طب سنتی نتایج خوبی گرفته‌اند، در این مقاله سعی داریم در مورد بادکش درمانی که یکی از رایج‌ترین انواع طب سنتی است به طور مفصل صحبت کنیم.

بادکش درمانی در ارومیه چیست؟

بادکش درمانی یک درمان شفابخش باستانی است که برخی افراد از آن برای کاهش درد استفاده می‌کنند. بدین صورت که درمانگر، فنجان‌های مخصوص یا لیوان‌هایی از جنس سفال، شیشه و بامبو را روی کمر، شکم، بازوها، پاها یا سایر قسمت‌های بدن شما قرار می‌دهد. در داخل فنجان، یک نیروی مکش یا خلأ، پوست را به سمت بالا می‌کشد. این مکش موجب جمع شدن خون در ناحیه بادکش شده و تنش عضلانی را کاهش می‌دهد در نتیجه درد تسکین می‌یابد.
بادکش درمانی در ارومیه
بادکش درمانی در ارومیه

روش بادکش درمانی در ارومیه

روش‌های مختلفی برای انجام بادکش درمانی وجود دارد. مراحل بسته به روش انتخابی کمی متفاوت است. درمانگر شما فنجان‌ها را برای چند دقیقه در جای خود باقی می‌گذارد. برخی از درمان‌ها شامل حرکت کوتاه فنجان‌ها برای کشش و ماساژ ناحیه نیز می‌باشد.
بادکش درمانی در ارومیه
بادکش درمانی در ارومیه
بسته به نوع بادکش درمانی، درمانگر شما ممکن است چندین فنجان روی پوست شما بگذارد. روش‌های بادکش درمانی عبارت‌اند از:

فواید و عوارض بادکش درمانی

در این مقاله با ما باشید و فواید بادکش درمانی را با لنداسپا بدانید.
یکی از روش‌های طب مکمل و جایگزین در کشور چین، بادکش درمانی (Cupping Therapy) است. این روش درمانی از گذشته‌ها در کشورهای آسیایی به خصوص ایران و هند نیز متداول بوده است. امروزه بادکش درمانی طرفداران زیادی دارد و در بسیاری از کلنیک‌ها انجام می‌شود.

Scan the code
Call Now Button