سرویس دهی عالی

با ما همراه شوید

09032486073

ارتباط با ما

سرویس 365

در خدمت هموطنان عزیز

بلیط قطار ارومیه به مشهد

بلیط قطار ارومیه به مشهد و مقصدهای مختلف

جهت رزرو با شماره های  09143403431 تماس حاصل فرمائید

بلیط قطار ارومیه به مشهد
بلیط قطار ارومیه به مشهد
متداول ترین نوع قطار ها در ناوگان ریلی کشور قطارهای ۴ تخته هستند. قطارهای غزال، خلیج فارس، البرز، سیمرغ، پلورسبز طوس و فدک برخی از قطارهای ۴ تخته هستند.

سفر با قطار حال و هوای به خصوص خودش را دارد. همه ما این تجربه لذت بخش را در طول زندگی داشته ایم که خاطرات سفر با قطار و حس و حال خوب آن در ذهنمان باقی مانده است. گویا در کوپه قطار و حال و هوای خانوادگی و دورهمی اش حس مثبتی وجود دارد که در هیچ وسیله سفر دیگری نمی توان این حس را تجربه کرد. با توجه به این که قطار یک وسیله نقلیه کاملا ایمن و راحت  بوده و دارای قیمتی مناسب تر نسبت به هواپیماست، معمولا مخاطب زیادی دارد.

قطارهای ۴ تخته
قطارهای چهارتخته رایج ترین نوع قطارها در ناوگان ریلی کشور است.
استاندارد بودن اندازه کوپه ها و جاگیری صحیح مسافران در این نوع از کوپه ها موجب شده که نه تنها در ایران، بلکه در سطح جهان نیز این نوع از قطارها رواج زیادی در سفرهای طولانی تر داشته باشد. قطارهای غزال، خلیج فارس، سیمرغ، پلورسبز و فدک تنها چند مورد از قطارهای ۴ تخته مشهور هستند.
قطار ۵ ستاره زندگی
قطار زندگی در واقع همان قطار سبز است که با امکانات ویژه و تزئینات بیشتر همراه شده است.
این نوع از قطار توانایی جا به جایی حدود ۲۵۰ الی ۳۰۰ مسافر را دارد.
اگر به دنبال قطاری لوکس با امکانات و خدمات درخور می گردید قطار زندگی بهترین انتخاب خواهد بود. مهمانداران خانم و آقا برای پذیرایی و ارائه خدمات در این قطار آموزش دیده اند. خدمات در این قطار بیشتر به یک هتل متحرک شباهت دارد. این قطار انتخاب بسیار مناسبی برای خانواده های ایرانی است.
قطار ۵ ستاره فدک
این قطار نیز به عنوان یکی از قطارهای لوکس ناوگان حمل و نقل ریلی ایران شناخته می شود. امکانات و خدمات این قطار در حد و اندازه هتل های چند ستاره است و به همین دلیل به این قطار هتل ۵ ستاره متحرک نیز گفته می شود. این قطار یک قطار ۴ تخته است که با سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت حرکت می کند.
قطار چهار تخته غزال
غزال نام یکی از قطارهای با کیفیت ناوگان حمل و نقل ریلی ایران است.
این نوع از قطار را می توان یکی از لوکس ترین و پیشرفته ترین قطارهای ناوگان به حساب آورد.
این قطار که یک قطار کوپه ای محسوب می شود، ظرفیتی ۴ نفره دارد و ساخت کشور چین است.
در قطار غزال، هر واگن دارای ۹ کوپه است.
به همین دلیل نیز فضای بازی در کوپه ها این قطار وجود دارد و مشکلی از بابت کمبود جا وجود ندارد. امکانات اولیه این قطار شامل سیستم صوتی و تصویری (دو نمایشگر)، سیستم احضار مهماندار، تهویه مناسب و با کیفیت (سرد و گرم) و سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی است.
تنور درمانی ارومیه
تور باکو از ارومیه

امداد خودرو سمنان

Scan the code
Call Now Button