سرویس دهی عالی

با ما همراه شوید

09032486073

ارتباط با ما

سرویس 365

در خدمت هموطنان عزیز

بیمه آتش سوزی ارومیه

بیمه آتش سوزی ارومیه:با توجه به آمار‌هایی که در کشور وجود دارد، حوادث ناگواری که از حادثه آتش سوزی رخ می‌دهد، روزانه بیش از ۵۰ حادثه است و با توجه به این موضوع اهمیت بیمه آتش سوزی روز به روز افزایش پیدا می‌کند. حوادث آتش سوزی علاوه بر اینکه خسارت‌های جانی دردناکی را می‌تواند داشته باشد، خسارت‌های مالی فراوانی را هم به همراه دارد.

جهت عقد قرارداد بیمه آتش سوزی ارومیه با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

09032486073

البته که این بیمه نامه ارومیه تا حدود زیادی از خسارت‌های مالی را جبران خواهد کرد. در حقیقت شرکت بیمه در بیمه‌نامه آتش‌سوزی، زیان‌های مالی یا مادی که بر اثر وقوع آتش سوزی به اموال و دارائی‌های منقول یا غیر منقول بیمه‌گزار وارد شده است را تا سقف تعهدات خود جبران می‌کند.

پوشش‌های بیمه آتش سوزی در ارومیه

بیمه آتش سوزی ارومیه هم مانند سایر بیمه نامه‌ها یک قرارداد دو طرفه بین شرکت بیمه و بیمه‌گزار است و بیمه‌گر با دریافت حق بیمه از سوی بیمه‌گزار، موظف به پرداخت غرامت و خسارت تا سقف مشخص شده‌است.بیمه عمر در ارومیه

دقت کنید که این بیمه نامه در برابر خسارت‌های جانی هیچ گونه تعهدی ندارد و تنها خسارت‌های مالی را جبران خواهد کرد و از این رو این بیمه نامه دو نوع پوشش اصلی و فرعی یا اضافی دارد که به شرح زیر است.

پوشش‌های اصلی

خسارت‌های اصلی تحت پوشش در بیمه آتش سوزی ارومیه جزو موارد مهم و لاینفک بیمه‌نامه است که عبارتند از:

آتش: ترکیب هر نوع ماده‌ای که با اکسیژن ترکیب شود و تولید شعله کند در دسته‌بندی آتش قرار خواهد گرفت که بیشتر منشا حوادث در آتش سوزی این مورد است.

صاعقه: این مورد از تخلیه الکتریکی بین دو ابر یا بین ابر و زمین رخ می‌دهد که در صورت بروز حادثه جزو خسارت‌های این بیمه‌نامه تحت پوشش قرار خواهد گرفت و جبران خسارت خواهد شد.

انفجار: اگر در اثر آزاد شدن انرژی ناگهانی گاز یا بخار خسارتی رخ دهد در دسته انفجار قرار گرفته و تحت پوشش بیمه نامه آتش سوزی، خسارت‌ها پرداخت خواهد شد. البته که هر نوع انفجاری در این بیمه نامه مورد تعهد نیست؛ به طور مثال: انفجار هسته‌ای، جزو موارد تحت پوشش در این بیمه‌نامه نیست.

پوشش‌های اضافی

همان‌طور که اشاره شد، برخی از حوادث مختلف در آتش سوزی ارومیه تحت پوشش این بیمه نامه قرار می‌گیرند، اما به عنوان پوشش اضافی از آن‌ها یاد می‌شود و با پرداخت حق بیمه بیشتر شرایط خرید آن‌ها وجود دارد. پوشش‌های اضافی عبارتند از:

بیمه آتش سوزی ارومیه
بیمه آتش سوزی ارومیه

بیمه زلزله از پوشش های اضافی بیمه‌‌نامه آتش سوزی است.

جهت عقد قرارداد بیمه زلزله ارومیه با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

09032486073

یکی از پوشش‌های پر طرفدار و پرفروش بیمه آتش سوزی، پوشش یا بیمه زلزله است. برای کسب اطلاعات جامع در خصوص این بیمه‌نامه، پیشنهاد می‌کنیم، مقاله بیمه زلزله را مطالعه نمایید. البته آسانسور تحت پوشش بیمه آتش سوزی ارومیه  نیست. برای این منظور باید از بیمه آسانسور کرد.

انواع بیمه نامه آتش سوزی ارومیه

بیمه‌گر در بیمه‌نامه آتش‌سوزی، با توجه به قراردادی که منعقد می‌کند، موظف به پرداخت خسارت برای مکان‌های مختلف می‌شود. به طور كلی مکان‌هایی كه در بیمه آتش سوزی تحت پوشش قرار می‌گیرند به سه دسته تقسیم می‌شوند:

البته این بیمه به دسته‌های دیگری از جمله بیمه آتش سوزی شناور و بیمه آتش سوزی مرهوناتی و غیره هم تقسیم بندی می‌شود.

مزیت‌های استفاده از بیمه آتش سوزی ارومیه چیست؟

استفاده از بیمه‌نامه آتش سوزی ارومیه، همانند سایر بیمه نامه‌ها، می‌تواند در زمان بروز حادثه به عنوان یک پشتوانه عمل کند و خسارت‌های وارد شده به اموال را جبران کند. از این رو برخی از مزیت‌های این بیمه‌نامه به شرح زیر است:

عوامل تاثیر گزار بر قیمت بیمه آتش سوزی ارومیه

در بیمه نامه آتش سوزی، عوامل مختلف و پوشش‌های گوناگونی بر محاسبه قیمت بیمه آتش سوزی هستند که عبارتند از:

اگر می‌خواهید در خصوص نحوه محاسبه بیمه آتش سوزی ارومیه، اطلاعات کسب کنید؛ به اینجا مراجعه نمایید. در خصوص سن بنا تاثیری بر قیمت آسانسور ندارد. البته برای ساختمان‌های قدیمی بهتر است که از قبل استعلام کنید.

املاک ارومیه

سرمایه گذاری در ترکیه

Scan the code
Call Now Button