سرویس دهی عالی

با ما همراه شوید

09032486073

ارتباط با ما

سرویس 365

در خدمت هموطنان عزیز

تعمیر کامپیوتر در ارومیه

تعمیر کامپیوتر در ارومیه: منظور از عیب یابی یارانه، بررسی قطعات و بخش های مختلف سیستم با توجه به مشکلات ایجاد شده است. این کار کمک می کند که تکنسین بداند کدام بخش آسیب دیده و مستقیما سراغ تعمیر یا تعویض همان بخش برود.

خاموش شدن  یا روشن نشدن کامپیوتر، معمولا ناشی از خرابی منبع تغذیه و بعضا کارت گرافیک است. البته خرابی یا آلودگی فن هم در این رابطه بی تاثیر نیست.
تعمیر کامپیوتر در ارومیه
تعمیر کامپیوتر در ارومیه
مشکلات تصویر در بیشتر موارد نشان دهنده خرابی کارت گرافیک است، مگر آن که مانیتور ایراد سخت افزاری داشته باشد. کند سیستم نشان می دهد که یا هارد آسیب دیده است و یا حافظه پر شده است. کار نکردن کیبورد می تواند دلایل نرم افزاری داشته باشد و یا ناشی از خرابی قطعات یا اتصالات صفحه کلید باشد.
اگر سیستم شما مدام ریستارت می شود، مطمئن شوید که ویروسی نشده باشد. پس از عیب یابی درست و دقیق، عملیات تعمیر کامپیوتر راحت تر و با کیفیت بیشتری انجام می شود.
 

تعمیر مشکلات سخت افزاری و نرم افزای و تعمیر کامپیوتر در ارومیه

 آیا کامپیوتر شما بالا نمی‌آید؟ یا اینکه هنگ کرده است، کند شده است و اصلا روشن نمی‌شود؟ نگران نباشید کامپیوتر شما از هر برندی که باشد و هر مشکلی هم برای آن به وجود آمده باشد
تنها کافیست که با تعمیرات کامپیوتر در ارومیه  تماس بگیرید

09032486073

تا تعمیرکاران کامپیوتر به آدرس مورد نظر شما اعزام شده و به عیب‌یابی و تعمیرات کامپیوتر در محل بپردازند. بالا نیامدن کامپیوتر، هنگ کردن، کند شدن یا روشن نشدن این دستگاه و هر مشکل دیگری که برای کامپیوتر به وجود می‌آید هم می‌تواند به دلایل نرم‌افزاری باشد و هم سخت‌افزاری. برای مثال ویروسی شدن کامپیوتر، نصب بدافزارها بر روی این دستگاه از دلایل نرم‌افزاری بوت نشدن و هنگ کردن این سیستم هستند.تعمیر کامپیوتر در ارومیه
خرابی هارد نیز از دلایل سخت‌افزاری بالا نیامدن، هنگ کردن و حتی کند شدن کامپیوتر است. تعمیر کامیوتر در ارومیه ،خوشبختانه خدمات مرکز سخت‌افزار ارومیه در این زمینه شامل: عیب‌یابی، تعمیرات نرم‌افزاری و تعمیرات سخت‌افزاری  کامپیوتر می‌باشد. بنابراین فرقی نمی‌کند که منشأ مشکلی که برای سیستم شما به وجود آمده است نرم‌افزاری باشد یا سخت‌افزاری چراکه تعمیرکاران این مرکز با عیب‌یابی دقیق منشأ اصلی مشکل به وجود آمده برای سیستم شما را پیدا کرده و با تعمیرات تخصصی آن را برطرف می‌کنند. در ادامه هر یک از این خدمات مرکز سخت‌افزار ایران را مو به مو بررسی می‌کنیم پس ادامه این مطلب را دنبال کنید.

تعمیر کامپیوتر در ارومیه

برای بسیاری از کاربران سخت است که تجهیزات کامپیوتر را به مرکز تعمیرات ببرند و پس از تعمیر، مجددا آن را بازگردانند. از طرفی ممکن است یکی از این تجهیزات شامل کیس، مانیتور، کیبورد و … در حین جابجایی ضربه بخورند و آسیب دیدگی ها بیشتر شوند. به همین دلیل بیشتر افراد ترجیح می دهند که تعمیرات کامپیوتر آنها در محل انجام شود.
تعمیر  کامپیوتر در ارومیه این امکان را فراهم می کند که بدون جابجا کردن سیستم، شاهد تعمیر تخصصی آن باشید. به این ترتیب که پس از ثبت درخواست در نمایندگی مجاز تعمیر کامپیوتر مرکز سخت افزار ایران، تکنسین به آدرسی که ارائه داده اید اعزام می شود. سپس سیستم و تمام اجزای آن را به خوبی بررسی کرده و اقدامات ترمیمی لازم را (هم نرم افزاری و هم سخت افزاری) انجام می دهد.
تعمیر کامپیوتر در ارومیه
تعمیر کامپیوتر در ارومیه

هزینه تعمیرات کامپیوتر در ارومیه

وقتی که مشکلی برای کامپیوترمان به وجود می‌آید، دانستن این مسئله که هزینه تعمیرات کامپیوتر قبل از تعمیر آن چقدر می‌شود، خیلی اهمیت دارد؛ چراکه شاید هزینه تعمیر کامپیوتر به قدری باشد که فعلا نخواهیم آن را تعمیر کنیم و تعمیر آن را به بعدا موکول کنیم؛ در این حالت به تعمیرکار متخصصی نیاز داریم که با عیب‌یابی کامپیوتر، مشکل اصلی آن را پیدا کرده و اگر مشکل سخت‌افزاری بود تشخیص دهد که کدام قطعه معیوب شده است و با تعمیر می‌توان آن را درست کرد یا باید آن قطعه را تعویض کرد.تعمیرات کامپیوتر در ارومیه
سپس براساس این اطلاعات هزینه تعمیر کامپیوتر را به ما اعلام کند تا اگر تمایل داشتیم آن را تعمیر کنیم؛ با این وجود بهتر است عیب‌یابی کامپیوتر خود را به نمایندگی تعمیرات کامپیوتر بسپارید تا تکنسین‌های این مرکز با عیب‌یابی کامپیوتر شما، هزینه تعمیر آن را برآورد کرده و به شما اطلاع دهند.

تعمیر قطعات کامپیوتر در ارومیه

پس از این که کامپیوتر عیب یابی شد، اقدامات ترمیمی لازم با توجه به منشأ ایرادات دستگاه انجام می شوند. اگر ایراد نرم افزاری نباشد، باید قطعات دستگاه ترمیم یا تعویض شوند. تعمیر قطعات کامپیوتر زمانی انجام می شود که تکنسین اطمینان پیدا کند سیستم عامل کاملا سالم است و برنامه ها و درایورها هم به درستی نصب شده اند. این کار شامل تعمیر پاور، مادربرد و تمام شیارها و اجزای آن، cpu، هارد دیسک، بایوس، باتری بایوس، کارت های شبکه و صدا، پورتها و اتصالات، مانیتور و اجزای آن، کیبورد، موس، اسپیکر و دیگر قطعات کامپیوتر می شود.
تعمیر کامپیوتر در ارومیه
تعمیر کامپیوتر در ارومیه

خرید داروی خارجی

آکای سفر ارومیه

پیشنهاد می شود که از سایر سایت های ما از جمله یدک کش میدان انقلاب تهران و نمایندگی تعمیر یخچال گرمسار دیدن فرمائید

Scan the code
Call Now Button