سرویس دهی عالی

با ما همراه شوید

09032486073

ارتباط با ما

سرویس 365

در خدمت هموطنان عزیز

خرید بیمه زلزله در ارومیه و پوشش‌های بیمه زلزله 

خرید بیمه زلزله در ارومیه:پوشش‌های بیمه زلزله و  آتش‌سوزی  دارای دو بخش اصلی و اضافی است که بیمه زلزله در پوشش‌های اضافی آن تعریف شده است.
به این معنا که شما باید برای تامین خسارات آن حق بیمه اضافه‌تری را پرداخت کنید. البته این حق بیمه آن‌قدر نیست که شما را از خرید بیمه پشیمان کند و به همین دلیل اکثر افراد اقدام به خرید بیمه زلزله و آتش‌سوزی با یکدیگر می‌کنند.
خرید بیمه زلزله در ارومیه
خرید بیمه زلزله در ارومیه
پوشش‌های و خرید  بیمه زلزله در ارومیه در دو بخش تعریف می‌شود؛
بخش اول مربوط به خود ملک و ساختمان است و بخش دوم به اموال و اثاثیه موجود در ساختمان محدود می‌شود. در بخش اول خسارات واردشده به خود ملک جبران خواهد شد؛ خساراتی مانند تخریب همه یا بخشی از ساختمان، تخریب مصالح و بلااستفاده بودن آن‌ها و البته پرداخت هزینه‌های بازسازی در این بخش قرار داده شده‌اند.

خرید بیمه زلزله در ارومیه و پوشش‌های بیمه زلزله 

09032486073

در بخش دوم اموال و اشیای داخل ساختمان از اموال ارزشمند شامل طلا و جواهرات، پول نقد، اوراق بهادار و… گرفته تا اثاثیه معمول منزل تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند. این موضوع در زمان زلزله خیال شما را از بابت جبران بخش زیادی از خسارت راحت خواهد کرد و دغدغه مالی شما را برطرف می‌کند.
خرید بیمه زلزله در ارومیه
خرید بیمه زلزله در ارومیه
نکته مهم این است که پوشش و خرید بیمه زلزله در ارومیه  تنها محدود به خسارات مالی می‌شود و برای جبران هزینه‌های مربوط به صدمات جانی منجر به جرح یا فوت باید از انواع دیگری از بیمه‌نامه مانند بیمه عمر استفاده کنید.
خرید روغن سوخته در ارومیه
آکای سفر اورمیه
Scan the code
Call Now Button