سرویس دهی عالی

با ما همراه شوید

09032486073

ارتباط با ما

سرویس 365

در خدمت هموطنان عزیز

خرید دارو از ترکیه

همیشه خرید دارو از ترکیه کمی مشکل می باشد و هر داروخانه به تعداد محدودی داروهای خارجی دارد و حتی اختلاف قیمت آن ها با داروخانه های دیگر ممکن است متفاوت باشد.

مهم و دقت شود:

لطفا جهت سفارش دارو از ترکیه موارد زیر را به شماره واتساپ موجود در همین سایت ارسال کنید:09032486073

1.عکس دارو

2.اسم لاتین دارو

3.دوز دارو

4.تعداد سفارش

5.کشور تولیدکننده

6.شهر محل تحویل دارو

7.نام و نام خانوادگی سفارش دهنده

فرایند تحویل دارو در موقع ارسال اطلاعات فوق اعلام خواهد شد

ما برای تهیه انواع دارو از ترکیه و در شهر استانبول بصورت عمده و خرده در خدمت شما هستیم

خرید دارو از ترکیه را به ما بسپارید

 

خرید دارو از ترکیه
خرید دارو از ترکیه

برخی از داروهای خارجی به دلیل مشکلاتی مانند تحریم ها، اختلاف قیمت و نبود متقاضی برای آن ها بسیار کمیاب می باشند و تعداد کمی از داروخانه ها سهمیه فروش آن ها را دارد.سفارش دارو از خارج

متقاضیان برای خرید این نوع داروها مجبور به مراجعه به داروخانه های مختلف می باشند که این کار زمان زیادی را از آن ها می گیرد و شاید مجبور باشند دارو را به قیمت بیشتری تهیه کنند. اما راه دیگری هم وجود دارد که در کمترین زمان بتوانید داروی خارجی خود را سفارش دهید.

خرید دارو از ترکیه و داروهای خارجی این امکان را به متقاضیان می دهد تا با مراجعه به وب سایت ها و اپلیکیشن های معتبر، بتوانند داروی مورد نیاز خود را تهیه کنند.

با فراهم کردن بستری برای متقاضیان، این امکان را به آن ها داده است تا بتوانند داروی خود را از طریق تلفن و شماره واتساپ سفارش دهند و کارشناسان ما دارو را خریداری کرده و درب منزل تحویل می دهند. جهت خرید دارو از ترکیه و داروهای خارجی می توانید به شماره واتساپ شرکت  مراجعه نمایید.

داروهای خارجی توسط بسیاری از شرکت ها انجام می شود ولی برای مراجعه به آن ها باید نهایت دقت را داشته باشیم و ممکن است در بین آن ها  سایت های غیر قانونی هم وجود داشته باشد که باعث به وجود آمدن مشکلاتی می شود.

گروپ یک شرکت معتبر و ثبت شده است که انواع خدمات پزشکی و درمانی را در استانبول و ترکیه به متقاضیان خود ارائه می دهد و یکی از خدمات ویژه آن، خرید دارو از ترکیه می باشد.

خرید دارو از ترکیه
خرید دارو از ترکیه

شما می توانید  نسخه دارویی خود را به صورت عکس به شماره واتساپ بارگذاری کرده و آن را برای ما ارسال کنید و سپس کارشناسان ما هماهنگی های لازم را با شما انجام می دهند و می توانید تاریخ و روز تحویل دارو را مشخص کنید.

همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه  و خرید داروهای خارجی می توانید با تیم پشتیبانی این مجموعه تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.خرید دارو از خارج

از مزیت های خرید دارو از ترکیه و خرید داروهای خارجی  می توان به موارد زیر اشاره کرد:

خرید و تحویل دارو در منزل در کمترین زمان

خرید دارو با بهترین کیفیت

پشتیبانی 24 ساعته

امکان اطلاع از هزینه های دارو

نکته: شرکت  استانبول  دارای داروخانه جداگانه و مجزا نمی باشد و صرفا در زمینه خرید دارو از ترکیه  و تحویل آن درب منزل فعالیت می کند.

داروخانه ترکیه

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره  واتساپ زیر تماس حاصل نمایید.

ارسال نسخه ناخوانا

چنانچه قادر به خواندن نسخه پزشک نیستید و یا دارای نسخه الکترونیکی هستید می توانید با ارسال اطلاعات مورد نیاز به شماره واتس آپ  به شماره

 از اقلام تجویزی پزشک مطلع شوید.

با توجه به تعدد اقدام دارویی خارجی و  تغییراتی که در لیست داروهای کمیاب پیش می آید، می توانید  لیست داروهای مورد تقاضا رو به شماره واتساپ ارسال نمایید.

لیست  خرید داروهای خارجی  مورد تقاضای خودتان را از ما بخواهید.

در داروخانه‌های ترکیه، مانند داروخانه‌های دیگر کشورها، انواع مختلفی از داروها و محصولات بهداشتی عرضه می‌شود. برخی از داروهای متداول که در داروخانه‌های ترکیه قابل دسترسی هستند عبارتند از:

داروهای تجویزی: این داروها توسط پزشکان تجویز می‌شوند و نیاز به نسخه پزشکی دارند. داروهای بدون نسخه (OTC): برخی از داروها بدون نسخه پزشکی از داروخانه‌ها قابل خرید هستند.

این شامل داروهایی مانند ضدآلرژیک‌ها، ضد درد‌ها و ویتامین‌ها می‌شود. محصولات بهداشتی و آرایشی: شامل محصولات مراقبت از پوست، مو، دهان و دندان، عطر و ادکلن‌ها و…

مکمل‌های غذایی: مکمل‌های مختلفی برای تقویت سلامتی و تغذیه در داروخانه‌های ترکیه موجود هستند.

لطفاً قبل از خرید هر دارو یا محصول بهداشتی، مشورت با یک پزشک یا داروساز محلی را در نظر بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که محصول مناسبی برای نیازهای شما است و به درستی استفاده می‌شود.

خرید دارو از ترکیه

همچنین، قوانین و مقررات مربوط به داروها و محصولات بهداشتی ممکن است در ترکیه متغیر باشند، بنابراین مطالعه مقررات محلی نیز مهم است.

در داروخانه‌های ترکیه، داروهای تجویزی به دو دسته تقسیم می‌شوند:

داروهای با نسخه اولیه (Red Prescription): این نسخه‌ها با رنگ قرمز و بر اساس اولویت و اهمیت برای بیمار ارائه می‌شوند.

داروهایی که به این دسته تعلق می‌گیرند، معمولاً داروهایی هستند که نیاز به تجویز پزشک دارند و برای بیماران با بیماری‌های جدی و مزمن معرفی می‌شوند.

داروهای با نسخه آبی (Blue Prescription): این نسخه‌ها با رنگ آبی و درجه اهمیت کمتری نسبت به نسخه‌های قرمز دارند. داروهایی که به این دسته تعلق می‌گیرند، ممکن است برای بیماری‌های عفونی یا مشکلات کمتری تجویز شوند و نیاز به تجویز پزشک دارند.

لطفاً توجه داشته باشید که برای خرید هر دو نوع دارو نیاز به نسخه پزشکی دارید، اما داروهای با نسخه آبی ممکن است برخی از داروخانه‌ها بدون تردیدی کمتری تحت نظر بگیرند.

معمولاً تجویز و مصرف دقیق هر دارو توسط پزشک تعیین می‌شود و مهم است که داروها را با دقت و طبق توصیه‌های پزشک مصرف کنید.

یدک کش قزوین
Scan the code
Call Now Button