سرویس دهی عالی

با ما همراه شوید

09032486073

ارتباط با ما

سرویس 365

در خدمت هموطنان عزیز

خرید دارو در استانبول

همیشه خرید دارو در استانبول کمی مشکل می باشد و هر داروخانه به تعداد محدودی داروهای خارجی دارد و حتی اختلاف قیمت آن ها با داروخانه های دیگر ممکن است متفاوت باشد.سایت خرید دارو از ترکیه

لطفا جهت سفارش دارو از ترکیه موارد زیر را به شماره واتساپ موجود در همین سایت ارسال کنید:

1.عکس دارو

2.اسم لاتین دارو

3.دوز دارو

4.تعداد سفارش

5.کشور تولیدکننده

6.شهر محل تحویل دارو

7.نام و نام خانوادگی سفارش دهنده

فرایند تحویل دارو در موقع ارسال اطلاعات فوق اعلام خواهد شد

ما برای تهیه انواع دارو از ترکیه و در شهر استانبول بصورت عمده و خرده در خدمت شما هستیم

برخی از داروها فقط نسخه خارجی آن ها در کشور موجود می باشد و نسخه داخلی و ایرانی آن ممکن است بنا به دلایلی ساخته نشده باشد.

خرید دارو در استانبول
خرید دارو در استانبول

برخی از داروهای خارجی به دلیل مشکلاتی مانند تحریم ها، اختلاف قیمت و نبود متقاضی برای آن ها بسیار کمیاب می باشند و تعداد کمی از داروخانه ها سهمیه فروش آن ها را دارد. متقاضیان برای خرید این نوع داروها مجبور به مراجعه به داروخانه های مختلف می باشند که این کار زمان زیادی را از آن ها می گیرد و شاید مجبور باشند دارو را به قیمت بیشتری تهیه کنند. اما راه دیگری هم وجود دارد که در کمترین زمان بتوانید داروی خارجی خود را سفارش دهید.

خرید داروو داروهای خارجی این امکان را به متقاضیان می دهد تا با مراجعه به وب سایت ها و اپلیکیشن های معتبر، بتوانند داروی مورد نیاز خود را تهیه کنند. شرکت آلور گروپ با فراهم کردن بستری برای متقاضیان، این امکان را به آن ها داده است تا بتوانند داروی خود را از طریق تلفن و شماره واتساپ سفارش دهند و کارشناسان ما دارو را خریداری کرده و درب منزل تحویل می دهند. جهت خرید دارو از ترکیه و داروهای خارجی می توانید به شماره واتساپ شرکت آگروپ مراجعه نمایید.

خرید دارو  و داروهای خارجی توسط بسیاری از شرکت ها انجام می شود ولی برای مراجعه به آن ها باید نهایت دقت را داشته باشیم و ممکن است در بین آن ها  سایت های غیر قانونی هم وجود داشته باشد که باعث به وجود آمدن مشکلاتی می شود.

سایت خرید دارو از ترکیه

 گروپ یک شرکت معتبر و ثبت شده است که انواع خدمات پزشکی و درمانی را در استانبول و ترکیه به متقاضیان خود ارائه می دهد و یکی از خدمات ویژه آن، خرید دارو از ترکیه می باشد.

خرید دارو در استانبول
خرید دارو در استانبول

شما می توانید  نسخه دارویی خود را به صورت عکس به شماره واتساپ بارگذاری کرده و آن را برای ما ارسال کنید و سپس کارشناسان ما هماهنگی های لازم را با شما انجام می دهند و می توانید تاریخ و روز تحویل دارو را مشخص کنید.

همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید دارو از ترکیه و خرید داروهای خارجی می توانید با تیم پشتیبانی این مجموعه تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

از مزیت    خرید داروهای خارجی با  شرکت گروپ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

خرید و تحویل دارو در منزل در کمترین زمان

خرید دارو با بهترین کیفیت

پشتیبانی 24 ساعته

امکان اطلاع از هزینه های دارو

نکته: شرکت  گروپ استانبول  دارای داروخانه جداگانه و مجزا نمی باشد و صرفا در زمینه خرید دارو از ترکیه  و تحویل آن درب منزل فعالیت می کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره  واتساپ زیر تماس حاصل نمایید.

ارسال نسخه ناخوانا

سایت خرید دارو از ترکیه

چنانچه قادر به خواندن نسخه پزشک نیستید و یا دارای نسخه الکترونیکی هستید می توانید با ارسال اطلاعات مورد نیاز به شماره واتس آپ  به شماره

09032486073

 از اقلام تجویزی پزشک مطلع شوید.

با توجه به تعدد اقدام دارویی خارجی و   تغییراتی که در لیست داروهای کمیاب پیش می آید، می توانید  لیست داروهای مورد تقاضا رو به شماره واتساپ ارسال نمایید.

لیست  خرید داروهای خارجی  مورد تقاضای خودتان را از ما بخواهید.

خرید دارو از ترکیه و خرید داروهای خارجی

دوست و مشاور همیشگی شما در ترکیه

#قرص اورژانسی در ترکیه#خدمات دارویی ترکیه

Scan the code
Call Now Button