سرویس دهی عالی

با ما همراه شوید

09032486073

ارتباط با ما

سرویس 365

در خدمت هموطنان عزیز

خرید پرده در ارومیه

خرید پرده در ارومیه بزرگترین واردکننده پرده های توری ترک در شمال غرب کشور

پرده زیبایی فضای اتاق را دوچندان می کند، از این رو در طراحی دکوراسیون منزل از آن به عنوان یک المان دکوراتیو ضروری استفاده می شود.

این عنصر دکوراتیو نه تنها عاملی موثر در جذابیت و زیبایی اتاق به شمار می آید بلکه برای آن حریم خصوصی ایجاد کرده و میزان تابش نور خورشید را نیز تنظیم می نماید.

پارچه های کتان و ساتن

پارچه های کتان و ساتن در عین سادگی طراحی گرمی دارند. این نوع از پارچه ها جزء پارچه های ضخیم محسوب می شوند و نور آفتاب را به راحتی از خود عبور نمی دهند. به همین دلیل در استفاده از پرده های کتان و ساتن، نیاز به نصب آستری نیست.

پارچه های ابریشم و مخمل

استفاده از پارچه های ابریشم و مخمل برای اتاق های رسمی، مانند اتاق پذیرایی مناسب می باشد. این نوع پارچه ها خوب حالت می گیرند و فضای رسمی اتاق را دلنشین تر می کنند.

انواع مختلف پرده

این روزها مدل های متنوعی برای دوخت پرده ارائه می شوند که با توجه به سبک به کاررفته در طراحی داخلی منزل و سلیقه مخاطب می توان از آن ها استفاده نمود. انواع مدل های پرده تزئینی به شرح زیر می باشند.

خرید پرده در ارومیه فروش با شرایط مناسب شما

حرید پرده در ارومیه با عرضه انواع پرده دکوری،پرده توری ساده،پرده سلنتطی،پرده قابی،پرده زبرا

خرید پرده در ارومیه
خرید پرده در ارومیه

خرید پرده در ارومیه با خدمات ارسال انواع پرده به تمام نقاط کشور

بورس پرده و مفروضات فقط در خرید پرده در ارومیه

 انواع پرده به قیمت عمده در خرید پرده در ارومیه

 

خرید پرده در ارومیه
خرید پرده در ارومیه

 

پرده آستری

آستری پارچه ای ارزان قیمت با قابلیت شستشو است که از جنس کتان یا پارچه هایی که کمی پلاستیک در تولید آن به کاررفته، می باشد. این پرده را در زیر پرده های اصلی نصب می کنند و در واقع محافظی برای جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید به پرده اصلی می باشد.

برای حفظ ظاهر پرده های توری یا حریر، آستری را اصولاً بدون طرح و به رنگ کرم یا سفید انتخاب می کنند. آستری به صورت جداگانه در زیر پرده آویزان می شود.

پرده رومن

مدل رومن از سادگی و ظرافت خاصی برخوردار است.

این مدل پرده به صورت کرکره ای باز می شود. استفاده از آن برای فضایی که طراحی آن ساده می باشد و بیش از یک دست مبلمان در آن استفاده شده، مناسب است.

پرده های رومن از پارچه های ساده یا بافت دار تهیه می شوند. اما بنا به سلیقه مشتری می توان آن ها را با پارچه های راه راه یا چهارخانه نیز طراحی کرد.

از ویژگی های بارز این مدل پرده عدم استفاده از آستر در زیر آن می باشد.

مکانیزم حرکت و تنظیم پرده رومن مشابه پرده شید رول است و جزء پرده های مدرن محسوب می شود. اگر به دنبال خرید پرده شیک هستید پیشنهاد ما استفاده از این پرده می باشد.

 

خرید عطر در ارومیه
تور شمال از ارومیه
Scan the code
Call Now Button