سرویس دهی عالی

با ما همراه شوید

09032486073

ارتباط با ما

سرویس 365

در خدمت هموطنان عزیز

خرید گچ مستقیم از کارخانه

تماس فوری 09032486073

خرید گچ مستقیم از کارخانه،قیمت گچ،خرید مصالح ساختمانی،گچ کاری،گچ،گچ گیپتون،گچ پلیمری

فروش بصورت عمده می باشد و خرده نداریم

خرید گچ مستقیم از کارخانه
خرید گچ مستقیم از کارخانه

آماده عقد قرارداد با صادرکنندگان و سازندگان محترم

خواص گچ و خرید گچ مستقیم از کارخانه

علاوه بر دو خاصیت عمده (زود گیر بودن و ازدیاد حجم به هنگام سخت شدن) دارای خواص دیگری نیز هست از جمله آنکه گچ آکوستیک است.

تماس فوری 09032486073

گچ سمنان یکی از محصولات مهم در صنعت ساختمان و ساخت و ساز است که برای بسیاری از پروژه‌های ساختمانی استفاده می‌شود. این محصول عمدتاً از سنگ گچ تهیه می‌شود و به دلیل ویژگی‌های خاص خود از جمله مقاومت، پایداری و مقاومت در برابر آتش، یکی از محبوب‌ترین محصولات در صنعت ساختمانی است.

در آتش‌سوزی مقاوم می‌باشد. ارزان و فراوان است.

دارای رنگی سفید و خوش آیند است علاوه بر مصرف فوق گچ در صنایع چینی‌سازی و سرامیک به عنوان قالب – در صنایع شیشه‌گری – در کشاورزی- صنعت کاغذ سازی- پتروشیمی- چرم‌سازی و ده‌ها مورد دیگر مصرف می‌شود.

گچ خام و کاربرد آن و خرید گچ مستیم از کارخانه
گچ خام، همان گچی است که فرایند پخته شده در کوره را طی نکرده است.

تماس فوری 09032486073

امروز محققان پی برده اند که گچ خام در کشاورزی خواص بسیار زیادی دارد و باعث شده اهمیت فراوانی را بین کشاورزان و پرورش دهندگان قارچ داشته باشد.

گچ با داشتن کلسیم در ترکیب شیمیایی خود شوری خاک را از بین میبرد و باعث اصلاح خاک و راندمان بالای خاک میشود.

آماده‌سازی سنگ گچ برای خوراک کوره
سنگ گچ از معدن با وسائل مختلف مانند آتش کاری یا برش و غیره جدا شده در محل معدن یا کارخانه با سنگ‌شکن‌های چکشی به کلوخه هائی در حدود ۴۰ سانتیمتر تبدیل می‌گردد آنگاه این کلوخه‌ها را با قیف‌های مخصوص به سنگ‌شکن‌های فکی هدایت کرده و در آنجا کلوخه‌ها را تا ابعاد چند میلی‌متر خرد می‌نمایند.

تماس فوری 09032486073
خرید گچ مستقیم از کارخانه
خرید گچ مستقیم از کارخانه

قطعات ریز این محصول پس از عبور از الک‌های مخصوص با نوارهای نقاله به سیلوها ذخیره هدایت می‌شود و قطعات درشت تر دوباره به آسیاب‌های فکی یا گلوله‌ای هدایت شده و خرد می‌گردد.

ظرفیت سیلوها ذخیره و تعداد آن‌ها با توجه به بزرگی و کوچکی کارخانه به گونه‌ای است که می‌تواند حداقل خوراک یک هفته کارخانه را در خود جای دهد.

محصول سیلوها با توجه به نیاز کارخانه با تسمه‌های نقاله و به‌طور خودکار وارد کوره می‌شود و پس از طی مراحل پخت با آسیاب‌های گلوله‌ای به گچ ساختمانی تبدیل می‌گردد و به بازار مصرف عرضه می‌شود.خرید گچ سمنان بصورت عمده

تماس فوری 09032486073

Scan the code
Call Now Button