سرویس دهی عالی

با ما همراه شوید

09032486073

ارتباط با ما

سرویس 365

در خدمت هموطنان عزیز

دکتر اورولوژی در ارومیه

جهت رزرو دکتر اورولوژی در ارومیه تماس بگیرید

اورولوژی علمی است که به تشخیص و درمان بیماری های سیستم ادراری تناسلی می پردازد.

دکتر اورولوژی در ارومیه فردی است که با دانش خود به درمان بیماری های دستگاه ادرار و اندام های تناسلی مردان و زنان می پردازد. این دسته از پزشکان می توانند بیماری های مختلفی که مربوط به دستگاه های ادراری مانند کلیه ها، غدد فوق کلیه، مثانه، مشکلات مجاری ادرار، اندام تولید مثل مردان مانند اپیدیم، کیسه منی و بیضه ها هستند را درمان کنند. در این مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر به زمینه کاری پزشکان متخصص اورولوژ بپردازیم.

دکتر اورولوژی در ارومیه
دکتر اورولوژی در ارومیه

آیا می دانید اورولوژی چگونه انجام میشود؟

هر گاه احساس ناراحتی در کلیه و ناحیه تناسلی کردید باید به یک متخصص و دکتر اورولوژی در ارومیه مراجعه کنید. که طی آزمایشاتی اقدام به بررسی بیماری شما کند و با تشخیص بیماری برای درمان آن روش درمان تجویز کند. به طور کلی آزمایشات اورولوژی به سادگی انجام می شود که گاهی با یک معاینه فیزیکی ساده توسط دکتر اورولوژی در ارومیه می توان بیماری را تشخیص داد.

با آزمایشات لازم می توان به اینکه بیماری یک مشکل عفونتی است یا مشکل پروستات به درمان بیماری کمک کرد و برای اینکه بدانید اورولوژی چگونه انجام می شود با ما همراه باشید.

دکتر اورولوژی در ارومیه کیست؟

متخصص اورولوژی که با نام اورولوژیست نیز شناخته می شود، به عنوان یک پزشک شناخته می شود که متخصص در بیماری های دستگاه ادراری و سیستم تولید مثل مردان می باشد.

پس از تشخیص مشکلات دستگاه ادراری، پزشکان این بیماران را به متخصص اورولوژی ارجاع می دهند که این متخصص می تواند در حوزه درمان بیماری های میزنای، کلیه ها، مجاری ادراری، مثانه ها، غدد فوق کلیوی درمان را انجام دهد. اورولوژیست ها در مردان می توانند بیماری های خاص این افراد از جمله بیماری های آلت تناسلی، پروستات، کیسه منی، اپیدیدیم، پروستات و بیضه را درمان می کنند.

در بعضی موارد این افراد ممکن است عمل جراحی انجام دهند. به عنوان مثال، آنها ممکن است سرطان را از بین ببرند یا انسداد مجاری ادراری را باز کنند. اورولوژیست ها در اماکن مختلفی از جمله بیمارستان ها، کلینیک های خصوصی و مراکز ارولوژی کار می کنند.

Scan the code
Call Now Button