سرویس دهی عالی

با ما همراه شوید

09032486073

ارتباط با ما

سرویس 365

در خدمت هموطنان عزیز

ساخت شیروانی در دورود

ساخت شیروانی در دورود ،سقف شیروانی یا سقف شیبدار ‌امروزه به طور گسترده ای در مناطقی با میزان بارندگی بالا و آب و هوای مرطوب و معتدل استفاده می شود. این نوع سقف ها نسبت به دیگر سبک سقف ‌های ساختمان بهترین عایق نگهدارنده حرارت و انرژی محسوب می شوند.

تماس فوری 09032486073

ساخت شیروانی در دورود
ساخت شیروانی در دورود

سقف شیروانی که در انگلیس Gablet Roof و در آمریکای شمالی و اقیانوسیه Dutch Gable نام دارد، به گونه‌ای از سقف گفته میشود که دارای شیب می‌باشد و به خانه ظاهری سه گوش میدهد.تعمیر شیروانی در دورود

تماس فوری 09032486073

 سقف شیروانی در دورود

سقف شیروانی نوعی سقف کاذب هستند که با استفاده از آنها می توان زیبایی نمای ساختمان را دو چندان کرد.

این نوع سقف ها دارای یک حالت سه گوش هستند، به گونه ای که از روبرو به شکل مثلث دیده می شوند.

شیب مورد استفاده در این نوع ساختمان ها ممکن است کم و یا حتی تند باشد. بیشترین شیب مربوط به زاویه ۷۰ درجه و کمترین آن 15 درجه است.

چه مصالحی در ساخت سقف شیبدار استفاده می شوند؟ 

امروزه برای ساخت سقف شیبدار از مصالح مختلفی استفاده می شود. یکی از این مصالح خاک رس می باشد که دارای بیشترین کاربرد در ساخت کاشی های سفالی است. از دیگر مصالح که از کیفیت و دوام بالایی برخوردار می باشد می توان به سنگ اشاره کرد. این سنگ ها از چندین ماده معدنی همچون فلدسپات، گرافیت، کوارتز و … تشکیل شده اند.

ساخت شیروانی در دورود

از دیگر مصالحی که امروزه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد فلز است.

فولاد در بین فلزات مختلف دارای بیشترین کاربرد و استفاده می باشد، زیرا فولاد از آلیاژ مناسبی ساخته شده است. آسفالت ترکیبی، شینگل و بتن نیز از دیگر مصالحی هستند که در ساخت سقف های شیبدار به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند.

تماس فوری 09032486073

 

Scan the code
Call Now Button