سرویس دهی عالی

با ما همراه شوید

09032486073

ارتباط با ما

سرویس 365

در خدمت هموطنان عزیز

سرمایه گذاری در ترکیه

سرمایه گذاری در ترکیه و اخذ تابعیت ترکیه از طریق سرمایه گذاری در این مقاله مورد تحلیل و بررسی قرار می گیرد. اگر متقاضی سرمایه گذاری در ترکیه هستید احتمالاً با سوالاتی از این قبیل مواجه شده اید؛

حداقل سرمایه برای اقامت ترکیه چه میزان است؟

روش های سرمایه گذاری کدام است و بهترین فرصت های سرمایه گذاری کدام اند؟ پاسخ این سوالات و تمامی نکات مهم و اصلی در رابطه با سرمایه گذاری از قبیل شرایط و قوانین، مزایای سرمایه گذاری و انواع روش های سرمایه گذاری  شرح داده می شود.

سرمایه گذاری در ترکیه
سرمایه گذاری در ترکیه

 

اگر علاقه مند به سرمایه گذاری در کشور ترکیه هستید با ادامه مقاله همراه شوید و اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنید. موسسه آلور گروپ با کادری مجرب از وکلا و مشاورین برجسته همه روزه پاسخگوی شما در امر سرمایه گذاری در ترکیه می باشد. شما می توانید با یک تماس تلفنی از مشاوره تلفنی رایگان در خصوص سرمایه گذاری در ترکیه و مهاجرت به ترکیه بهره مند گردید

سرمایه گذاری در ترکیه

سرمایه گذاری در یک کشور خارجی می تواند منافع و ریسک های خاص خودش را داشته باشد، بنابراین در زمان سرمایه گذاری در یک کشور خارجی، باید همه ی جوانب مثبت و منفی را در آن کشور در نظر گرفت و بررسی کرد.

مهاجرت به ترکیه از طریق سرمایه گذاری و مقررات مربوط به اخذ شهروندی این کشور اخیرا تغییر پیدا کرده است. براساس قوانین گذشته سرمایه گذاران برای اخذ اقامت  باید مبلغی بین 1 تا 3 میلیون دلار آمریکا به روش های مختلف در ترکیه سرمایه گذاری می کردند.

اما در قوانین جدید در سال 2022 این مبلغ کاهش پیدا کرده است و در بازه 400 هزار تا 500 هزار دلار آمریکا می باشد. سرمایه گذاران از طریق سرمایه گذاری در ترکیه می توانند تابعیت را برای خود و خانواده اخذ کنند. در ادامه چندی از روش های مختلف سرمایه گذاری و مبلغ مورد نیاز برای آن ها شرح داده می شود.

سرمایه گذاری  و اخذ پاسپورت این کشور می تواند برای شما و خانواده شما مزایایی در بر داشته باشد. از جمله مزایا اخذ پاسپورت ترکیه می توان موارد زیر را نام برد.

  •  

    اخذ پاسپورت و تابعیت ترکیه تنها 3 تا 6 ماه به طول می انجامد.
     
  •  

    امکان سفر به 148 کشور دنیا بدون نیاز به ویزا.
     
  •  

    شرط حضور در ترکیه وجود ندارد.
     
  •  

    پاسپورت ترکیه جزء 30 پاسپورت برتر دنیاست.
     
  •  

    پاسپورت ترکیه ده سال اعتبار دارد و به صورت مادام العمر قابل تمدید است.
     
  •  

    همه اعضای خانواده از خدمات درمانی رایگان بهره می برند.
     
  •  

    امکان حفظ تابعیت قبلی.
     
  •  

    خدمت سربازی برای دارندگان تابعیت از این روش اجباری نمی باشد.
     
  •  

    امکان تحصیلات رایگان وجود دارد.
     
  •  

    امکان سفر بدون ویزا به کشورهای اتحادیه اروپا و 26 کشور حوزه شنگن.
     
در کنار مزایایی که پاسپورت دارد، سرمایه گذاری در ترکیه خود نیز دارای مزایای بسیاری می باشد. از مزایای سرمایه گذاری می توان به موارد زیر اشاره نمود.
  •  

    وجود زیرساخت های عالی

     
  •  

    کسب سود

    ببا توجه به زیر ساخت ها و رشد اقتصادی این کشور، می توان با  در ترکیه سود مناسبی کسب نمود.
  •  

    باز پرداخت مالیات

    کشور ترکیه حداقل مبلغ 500 میلیون لیر را به سرمایه گذاران خارجی به عنوان باز پرداخت مالیات می دهد. حتی برای جذب سرمایه گذاران خارجی میزان مالیات به 20 درصد کاهش یافته است و گاها برخی از سرمایه گذاران خارجی از پرداخت مالیات معاف می شوند.
  •  

    ارائه برنامه انگیزه های بزرگ

    این برنامه به منظور تشویق سرمایه گذاری در قسمت هایی که تکنولوژی نقش به سزایی دارد، ارائه گردیده است و حدف آن جذب سرمایه گذار خارجی می باشد.
  •  

    وجود توافق نامه های جلوگیری از فساد

    توافق نامه ارتقا و حفاظت از سرمایه و توافق نامه پیشگیری از دوگانه مالیاتی به منظور امنیت سرمایه گذاران ایرانی و جلوگیری از فساد بین کشورهای ایران و ترکیه امضا شده است.
  •  

    گمرک اروپا

    با توجه به این موضوع که کشور ترکیه در اتحادیه گمرک اروپا عضو می باشد، روابط تجاری این کشور همواره در حال رشد می باشد.

  •  سرمایه گذاری در ترکیه
    سرمایه گذاری در ترکیه
  •  سرمایه گذاری در ترکیه از طریق خرید ملک
    سرمایه گذاری در ترکیه از طریق سپرده بانکی
    یکی از راه های اخذ  پاسپورت ترکیه از طریق سرمایه گذاری، خرید ملک در ترکیه می باشد. حداقل سرمایه برای مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک 400هزار دلار آمریکا می باشد. این مبلغ سابقا یک میلیون دلار آمریکا بود که بر اساس قوانین جدید به 400 هزار دلار آمریکا کاهش یافته است.
    یکی از شرایط سرمایه گذاری در این روش این است که به مدت سه سال ملک خریداری شده را نباید فروخت. خوشبختانه این امکان وجود دارد که با در پروژه هایی خاص با مبلغ 150 هزار دلار نیز می توانید اقامت سرمایه گذاری ترکیه و تابعیت این کشور را بدست آورید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید از طریق شماره واتساپ با ما در ارتباط باشید.
     شما با خرید ملک به ارزش حداقل 60،000 دلار آمریکا می توانید اقامت 3 ساله ترکیه را کسب کنید. این اقامت از نوع توریستی است، به این معنا که در این روش اجازه کار در ترکیه را ندارید. البته در صورتی که بتوانید به صورت قانونی استخدام شوید امکان دریافت مجوز کار وجود دارد. این اقامت قابلیت تمدید نیز دارد. برای کسب اطلاع از قیمت خانه در ترکیه می توانید به مقاله مربوط به آن مراجعه نمایید.

 

09032486073

دوست و مشاور همیشگی شما در ترکیه

اقامت ترکیه

 

امدادخودرو زنجان

ترکیه یکی از کشورهای پویای خاورمیانه و جنوب غربی آسیاست که دارای بازار بزرگ و رو به رشدی است. ترکیه با جمعیتی بالغ بر 82 میلیون نفر و دارای یک اقتصاد پیشرفته و متنوع است. این کشور برای سرمایه گذاری، یکی از مقاصد جذاب خاورمیانه محسوب می‌شود.

در حال حاضر، ترکیه شناخته شده به عنوان یکی از مناطقی است که به سرعت در حال توسعه است. امروزه، ترکیه دارای یک بازار بزرگ و رو به رشدی است که فرصت‌هایی فراوانی برای سرمایه گذاری در قطاعهای صنعتی، مالی، گردشگری و نفت و گاز را فراهم کرده است.

علاوه بر این، ترکیه برای سرمایه گذاری‌های خارجی بسیار دوست‌دار است و با دولت اصلاح طلب، کشور به سمت یک بازار واقعی و توسعه یافته و بازار پسند رفته است، که برای سرمایه‌گذاران خارجی فرصت‌های بیشتری را به همراه خواهد داشت.

Scan the code
Call Now Button