سرویس دهی عالی

با ما همراه شوید

09032486073

ارتباط با ما

سرویس 365

در خدمت هموطنان عزیز

عطاری در ارومیه

09032486073

عطاری در ارومیه:بدن درد حاصل از التهاب مفاصل یا آرتروز ناشی از تورم و حساسیت یک یا چند مفصل است. علائم مشترک مفصلی آرتروز شامل تورم ، درد ، سفتی و کاهش دامنه حرکتی است، که به طور معمول با افزایش سن بدتر می‌شود. این علائم می‌توانند خفیف، متوسط یا شدید باشند و ممکن است سالها تقریباً ثابت بمانند اما با گذشت زمان پیشرفت کنند یا بدتر شوند.عطاری در ارومیه

عطاری در ارومیه
عطاری در ارومیه

آرتروز شدید می‌تواند منجر به درد مزمن، ناتوانی در انجام فعالیت‌های روزمره و راه رفتن شود و یا بالا رفتن از پله‌ها را دشوار کند. همچنین برخی از انواع آرتروز، قلب، چشم‌ها ، ریه‌ها ، کلیه‌ها و پوست را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد. اهداف اصلی در درمان آرتروز کاهش علائم و بهبود کیفیت زندگی است که شما میتوانید با استفاده از محصولی که با نام تجاری مرس در اختیارتان قرار داده است، آن را عملی کنید.

عطاری در ارومیه و داروی گیاهی بدن درد و درد مفاصل چیست؟

مقطر آپیوم زنگبیر بهترین داروی گیاهی بدن درد، درد مفاصل، التهابات مفصلی و اسپاسم است. دردهای مزمن مفاصل غالبا علت‌های گوناگونی دارند و نمی‌توان یک دلیل خاص برای آنها در نظر گرفت.

برخی از انواع بدن درد ناشی از بیماری‌های مختلفی از قبیل بیماری آرتروز بوده که درد زانو از جمله آنها است. برخی از دردهای مفصلی دیگر ممکن است ناشی از شکستگی و دررفتگی مفاصل یا حتی بدن درد ناشی از سرماخوردگی معمولی باشد.عطاری در ارومیه

مقطر گیاهی آپیوم زنگیبر را می‌توان جزء بهترین داروی گیاهی درد زانو، درد استخوان و حتی بدن درد سرماخوردگی دانست. این مسکن گیاهی برای سایر انواع دردهای مفصلی دیگر نیز کاربرد داشته و بهتر است آن را جایگزین قرص‌های مسکن موجود در بازار کنید.

نکته جالب توجه اینجاست که معمولا خواص داروهای گیاهی تنها در یک مورد خلاصه نمی‌شود که عرق گیاهی فوق نیز از این قاعده مستثنی نیست. بنابراین با خرید مقطر آپیوم زنگیبر هم التهابات مفصلی خود را تسکین خواهید داد و هم به طور کل به آرامش روحی و روانی بیشتری می‌رسید.

ترکیبات داروی گیاهی بدن درد [مقطر آپیوم زنگیبر_500میل]

این دارو از کنار هم قرار گرفتن زنگبیر و آپیوم ساخته می‌شود. زنگبیر همان عصاره زنجبیل خودمان است. با زنجبیل که آشنایید؟ همان گیاه معجزه‌بخشی که بسیاری از ما در پخت غذا از آن استفاده می‌کنیم.

 یکی از خواص محوری زنجبیل کارکرد ضدالتهابی آن برای مفاصل است. این گیاه با مهار مواد شیمیایی بدن که خود به خود به التهاب مفاصل منجر می‌شوند، راه را بر التهاب می‌بندد. زنجبیل همچنین بر آرتروز غلبه می‌کند و عملکرد موثری در درمان دردهای ماهیچه‌ای، بدن درد و درد زانو دارد.

گیاه زنجبیل به تنهایی مرهم دردهای بسیاری‌ است. اما وقتی در کنار آپیوم و یا همان عصاره کرفس کوهی قرار می‌گیرد، معجونی می‌سازند که علاوه بر درمان دردهای مفصلی و ماهیچه‌ای، اسپاسم‌های گاه و بی‌گاه و استخوان درد، آرامشی کم‌نظیر به دست می‌دهد.

آپیوم یا کرفس کوهی هم همچون زنجبیل خاصیت ضدالتهابی دارد و طیف وسیعی از دردها و بیماری‌های مفصلی را بهبود می‌بخشد؛ از درد زانو تا روماتیسم و سیاتیک و آرتروز. کرفس کوهی از جمله گیاهان در خطر انقراضی است که به خاطر خاصیت فیبرینولیتیکش به داروی گیاهی آپیوم زنگبیر کارکردی آرام‌بخش می‌دهد.

نحوه مصرف داروی گیاهی بدن درد [مقطر آپیوم زنگیبر]

مانند بسیاری از محصولات حکیم رازی آذر، ما در کنار آپیوم زنگبیر، یک مکمل را نیز توصیه می‌کنیم: دمنوش فیبرو کامین. این پودر گیاهی در کنار خرید مقطر آپیوم زنگبیر ورم مفاصل، درد زانو را نیز برطرف می‌سازد.

عطاری در ارومیه
عطاری در ارومیه

اگر از این داروی گیاهی بدن درد انتظار معجزه دارید، بهتر است هر روز، با فاصله زمانی شش ساعت، سه قاشق غذاخوری از آن میل کنید تا خیلی زود بدن درد، التهاب مفصلی، آرتروز و اسپاسم را کنار بزنید و آرامشی را که به واسطه دردهای مهلک مفاصل از میان رفته بود، باز از آنِ خود کنید.

نمایندگی تعمیر یخچال گرمسار

نمایندگی تعمیر یخچال سمنان

نمایندگی تعمیر یخچال تبریز

داروی گیاهی لاغری

نمایندگی تعمیر یخچال ارومیه

نمایندگی تعمیر یخچال خوی

نمایندگی تعمیر یخچال اردبیل

نمایندگی تعمیر یخچال رشت

زالو درمانی ارومیه

گردشگری پزشکی ارومیه

نمایندگی تعمیر یخچال سبزوار

امدادخودرو جاده ای قزوین

تور نخجوان

Scan the code
Call Now Button