سرویس دهی عالی

با ما همراه شوید

09032486073

ارتباط با ما

سرویس 365

در خدمت هموطنان عزیز

ماساژ در ارومیه

ماساژ در ارومیه و ماساژ درمانی روشی رایج برای سلامت جسمی و روانی است. انواع ماساژ مختلفی از تکنیک‌های درمانی وجود دارد و محبوبیت و دانش این تکنیک‌ها در سراسر جهان گسترش یافته است.

امروزه بسیاری از پزشکان جلسات ماساژدرمانی را برای بهبود وضعیت بیماران خود توصیه و تجویز می‌کنند. چرا که هرکدام از انواع ماساژ می‌تواند به طور تخصصی بیماری‌های رایج را درمان کند.

تماس فوری 09032486073

ماساژ عبارت است از نوازش، ورز دادن، غلتاندن و فشار دادن پوست و عضلات. سبک‌های مختلفی وجود دارد که هرکدام ریشه‌ها و اهداف متفاوتی دارند، اما اصل درمان یکسان است – آرامش و تعادل مجدد بدن و ایجاد احساس خوب. اسم انواع ماساژ نیز نسبت به اهداف آنها تعیین شده است.

ماساژ در ارومیه
ماساژ در ارومیه

ماساژ سوئدی سبکی از انواع ماساژ درمانی است که بر آرامش، کاهش تنش و بهبود گردش خون تمرکز دارد. درمانگر برای شل کردن عضلات و کاهش تنش از ضربات طولانی و با سرخوردن استفاده می‌کند. ضربات معمولاً افلوراژ (نوازش)، پتریساژ (خمیر دادن)، اصطکاک (اصطکاک) یا ارتعاش هستند.

ماساژ در ارومیه

تماس فوری 09032486073

یک جلسه ماساژ  در ارومیه،معمولی سوئدی حدود یک ساعت طول می‌کشد و شامل ترکیبی از سکته ها و تکنیک‌هایی مانند افلوراژ (حرکات طولانی و سر خوردن)، پتریساژ (بالا بردن و ورز دادن) و اصطکاک (مالش سریع) است. این سکته با روغن یا لوسیون اعمال می‌شود تا ماهیچه‌ها قبل از اینکه از طریق اصطکاک تمرین کنند، گرم شوند.

تماس فوری 09032486073

ماساژ در ارومیه

ما در شهر ارومیه قلب فرهنگی و ادبی آذربایجان دارای مجموعه حمام ترک هستیم با خدمات ماساژ جداگانه برای آقایان و خانم ها،لیف کشی بدن،آب تنی و استفاده از نوشیدنی های گرم

جهت رزرو استفاده از خدمات مجموعه کافیست با شماره 09143403431 در ارتباط باشید

Scan the code
Call Now Button