سرویس دهی عالی

با ما همراه شوید

09032486073

ارتباط با ما

سرویس 365

در خدمت هموطنان عزیز

مشاور املاک ایرانی در استانبول

مشاور املاک ایرانی در  استانبول و خرید ملک، خانه، آپارتمان، ویلا در بهترین محله های استانبول

مشاور املاک ایرانی در استانبول:تمام کسانی که قصد سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در ترکیه را  دارند، باید با بهترین محله های استانبول برای خرید خانه در استانبول و اجاره خانه، آشنا باشند. خرید ملک و اجاره خانه، علاوه بر اینکه یک نوع سرمایه گذاری در ترکیه، محسوب می شود، بلکه امکان اخذ اقامت، شهروندی و پاسپورت ترکیه را برای متقاضی، میسر میکند.

در این راستا، شهر استانبول از شهرهای مهم و بزرگ ترکیه محسوب میشود که از شرقی ترین نقطه تا غربی ترین منطقه آن 4 ساعت فاصله است. از این رو تنوع قیمت با توجه به نوع ساختمان مد نظر اعم از تجاری یا خرید آپارتمان در استانبول و یا خرید ویلا و اجاره آنها، پیشنهاد های متفاوتی وجود دارد.مشاور املاک ایرانی در استانبول

درشهر زیبای  استانبول با حداقل هزینه 35 هزار دلار می توان صاحب خانه شد. اما این مبلغ برای سرمایه گذاری از طریق خرید ملک و اخذ اقامت باید 400 هزار دلار باشد.

خرید خانه در استانبول با املاک استانبول

در زیر به پرطرفدارترین و بهترین محله های استانبول برای خرید و اجاره ملک و خانه، اشاره کرده ایم. هریک از این محله ها دارای شرایط و امکانات مخصوص به خود هستند.

بهترین محله با توجه به شرایط و سرمایه مد نظر شما برای املاک در استانبول، متفاوت خواهد بود. اینکه شما به دنبال چه جور اقلیم و خانه و شرایطی هستید، بسیار تعیین کننده میباشد. بنابراین برای خرید خانه در استانبول اطلاع یافتن از بهترین محله های در زیر آمده را از دست ندهید.خانه در استانبول

منطقه اسن یورت esenyurt استانبول

محله اسن یورت، منطقه اروپایی استانبول و قسمتی از شهرداری شهر و جزو منطقه بیلیکدوزو است. این منطقه در حال رشد چشمگیری است و در حال حاضر از مناطق ارزان استانبول محسوب میشود، اما در آینده برای این منطقه، راهی روشن و متفاوت پیش بینی شده و سرمایه گذاری در آن بسیار مفید است.آپارتمان در استانبول
نکته بسیار مهم این که دولت ترکیه در ژانویه سال 2021 اعلام نموده که اتباع خارجی در این محله و محله های اطراف و وابسته به اسن یورت حق اجاره کردن ملک را ندارند.
میانگین قیمت در این منطقه برای هر متر مربع آپارتمان 5783 لیر بوده و با افزایش قیمت 3.2 % روبرو بوده است. 
مشاور املاک ایرانی در استانبول
مشاور املاک ایرانی در استانبول
اسن یورت دارای 4 مرکز فرهنگی به نام های زیر میباشد:

منطقه بشیکتاش Besiktas

با اینکه، بهترین از نظر هر شخص تعریفی متفاوت دارد، اما منطقه بشیکتاش را میتوان بهترین محله استانبول برای خرید و اجاره خانه دانست. این منطقه کنار تنگه بسفر و رو به سواحل زیبای استانبول و بخش اروپایی استانبول واقع است.
اکثرا افرادی که قصد  خرید خانه های با متراژ بالا و ویلاهای لوکس را دارند، از این منطقه غافل نمی شوند. میتوان گفت گرانترین خانه های استانبول را در این منطقه می توان یافت. درزیر به هزینه اجاره ها با متراژ مورد نظر اشاره نمودیم:

املاک استانبول: منطقه زیتون بورنو  zeytinburnu

از بهترین محله های استانبول در نزدیکی دریای مرمره و مشرف به  سواحل زیبای استانبول است که با استقبال زیادی برای خرید ملک و زندگی ایرانیان رو به رو است را میتوان محله زیتین بورنو دانشت. در این محله انواع و اقسام ملک، با کاربری های مختلف وجود دارد. مانند: مراکز خرید، برجها، مجتمع های مسکونی و خانه های ویلایی و… این منطقه نزدیک به محله های خوب و معروف باکرکوی، فاتیح، ایوب سلطان است. در زیر هزینه اجاره خانه با توجه به نوع ملک ذکر شده است:

سرمایه گذاری در ترکیه

اخذ شهروندی ترکیه

امداد خودرو مامازند

Scan the code
Call Now Button