سرویس دهی عالی

با ما همراه شوید

09032486073

ارتباط با ما

سرویس 365

در خدمت هموطنان عزیز

نصب کولرگازی گری در آمل

کولر گازی دیواری گری با کمپرسور و موتور بزرگ T3 و همچنین کمپرسور T1 ، رادیاتور پوششی آبی و طلایی ، دارای دفراست و ضد برفک ، مدل های فول اینورتر دی سی (full DC inverter) و معمولی فوق کم مصرف ، سیستم عیب یاب ، دیجیتال مخفی ، سرد و گرم ، پنل بزرگ ، گاز R410a ، R32 ، R22 ، کم صدا ، همراه با لوله ، روشن شدن دوباره خودکار بعد از قطع و وصل برق ، تصفیه هوای قدرتمند (فیلتر هپا ، فیلتر ویتامین سی ، فیلتر کربن) می تواند بهترین انتخاب برای خنک سازی فضای زندگی و کار شما باشد.
کولر های GREE موجود در مدل های icool H , Smatic , S4matic , accent , Gmatic , G4matic , Qmatic , Q4matic ,

جامع ترین راهنمای قبل از خرید کولر گازی و اسپلیت گری

۱- نحوه تشخیص اصل بودن کولر گازی گری و گارانتی آن از جنس تقلبی و فیک

نصب کولرگازی گری در آمل

راحترین روش برای تشخیص اصل بودن کولر گازی گری توجه به ریموت کنترل آن می باشد.
گری در تمامی مدل های دیواری خود از تعداد محدودی کنترل با فرکانس مشابه استفاده می کند.ابتدا شما باید تصویر ریموت کنترل کولر گازی را از فروشنده بخواهید.

نصب کولرگازی گری در آمل

سپس با سرچ کلمه ” GREE REMOTE CONTROL ” در گوگل و مشاهده و مقایسه عکسهای آن با تصویر ریموت کنترل ارسالی از طرف فروشنده ، در صورت تشابه با یکی از آنها به طور قطع دلیل بر اصل بودن کولر شما می باشد.برای راحتی در تشخیص ، ما تصویر تمامی مدل های ریموت کنترل کولر گازی های دیواری گری را برای شما در زیر آورده ایم.شما می توانید تصویر ریموت کنترل ارسالی از طرف فروشنده را با کنترل های زیر مقایسه کنید

نصب کولرگازی گری در آمل

همچنین به منظور بررسی اصالت کولر گازی گری و کارت گارانتی خریداری شده و جلوگیری از سوء استفاده در ارائه محصولات تقلبی با گارانتی متفرقه ، چک کردن صحت اسم و رسم شرکت و شناسه ملی آن الزامی می باشد.
برخی از سودجویان به قصد فریب مصرف کننده، با سوء استفاده از اعتبار برند گری ، اقدام به فروش کولر گازی های گری با گارانتی شرکت هایی که شماره ملی و ثبت ندارد ، می کنند. لازم به ذکر است که این کولر گازی ها ، بی کیفیت و غیر استاندارد هستند.

۲- نحوه تشخیص اینورتر یا بدون اینورتر بودن کولر گازی گری

کولر گازی اینورتر گری دارای مزیت های خاص و قیمت بالایی می باشد.برای تشخیص اینورتر بودن کولر گازی گری باز کردن قسمت بالای کندانسور و مشاهده برد اینورتر دی سی در آن کافی می باشد.

با باز کردن نهایت ۶ پیچ شما می توانید قسمت بالای کندانسور را جدا و داخل آن را مشاهده کنید.

برد اینورتر دی سی بردی نسبتا بزرگ و ظاهر آن شبیه شکل زیر است.بردی شامل یک یا چند خازن مشکی رنگ.

نصب کولرگازی گری در آمل
نصب کولرگازی گری در آمل

Scan the code
Call Now Button