سرویس دهی عالی

با ما همراه شوید

09032486073

ارتباط با ما

سرویس 365

در خدمت هموطنان عزیز

5/5

نمایندگی اخوان قزوین

 

تمامی هود ها که در آشپزخانه های مختلف استفاده میشوند، ممکن است که روزی خراب شوند و شما نیاز به تعمیر هود و آموزش تعمیر هود داشته باشید، بسیاری از تعمیر هود قزوین تخصصی هستند که باید توسط تکنسین های مجرب مورد بررسی و تعمیر قرار گیرند اما همانطور که در بالا گفته شد، یک سری از مسائل را خودتان میتوانید با مقاله آموزش تعمیر هود که برایتان آماده کرده ایم، بررسی و رفع کنید.نمایندگی بیمکث

تعمیر اجاق گاز در قزوین
نمایندگی اخوان قزوین
نمایندگی اخوان قزوین
نمایندگی اخوان قزوین
نمایندگی اخوان قزوین  یک شرکت مجاز و معتبر در شهر قزوین  است که دارای شعبه های مختلف در سطح شهرقزوین  است و از طریق همکاری با تکنسین های متخصص در زمینه تعمیر هود و آموزش تعمیر هود فعالیت دارد.
تعمیر انواع هود در برند ها و مدل های مختلف توسط افراد متخصص در امداد من انجام می شود و در صورت نیاز، تنها با یک تماس تلفنی تکنسین به منزل شما اعزام میشود.

نمایندگی اخوان قزوین

از آنجایی که جدا کردن هود و حمل و نقل آن به تعمیرگاه کار سختی است، تیم امداد من، تکنسین تعمیر هود را به محل اعزام میکند، تکنسین های امداد من به تعمیر انواع هود خانگی و صنعتی و آموزش تعمیر هود میپردازند. بنابراین دیگر هزینه حمل و نقل هود به تعمیرگاه پرداخت نخواهید کرد و میتوانید بر عملکرد تکنسین نظارت کامل داشته باشید.

معرفی قطعات هود و آموزش تعمیر هود
معرفی قطعات و آموزش تعمیر هود به شرح زیر می باشد:
  • موتور هود
اصلی ترین قطعه در این دستگاه است که وظیفه مکش هوا و ذرات معلق در آن را به داخل دستگاه به عهده دارد. از مهم ترین نکات در آموزش تعمیر هود دقت به طرز استفاده از موتور است.
  • فیلتر هود
فیلتر وظیفه پاکسازی ذرات موجود در هوا  را به عهده دارد. این قطعه باید به صورت مرتب تمیز شده و یا در صورت عدم امکان تمیز شدن، تعویض گردد.
  • لامپ و سرپیچ
این قطعه برای روشن کردن بالای اجاق گاز و دید بهتر در هود تعبیه شده است.
  • کلیدهای لمسی و یا مکانیکی
کلیدها در هودهای مدرن معمولا به صورت لمسی است اما در هودهای قدیمی می توانید انواع مکانیکی آن را نیز بیابید.
  • برد کنترل
برد کنترل وظیفه برق رسانی و کنترل جریان برق دستگاه را به عهده دارد.
  • برد اصلی
برد اصلی نیز از قطعات مهم در هود است که فرمان های الکتریکی را به قطعات مختلف ارسال می نماید.
بهتر است  بدانید:نمایندگی بیمکث قزوین
 
نمایندگی بیمکث قزوین
نمایندگی بیمکث قزوین
 
Scan the code
Call Now Button