سرویس دهی عالی

با ما همراه شوید

09032486073

ارتباط با ما

سرویس 365

در خدمت هموطنان عزیز

وکیل فارسی زبان در استانبول ترکیه

اگر دنبال وکیل فارسی زبان در استانبول  هستید می توانید با وکیل نام آشنای ایرانی با  سابقه ای درخشان در حوزه سرمایه گذاری و مهاجرت تماس بگیرید تا  پاسخگوی نیاز های شما باشد . وکیل در استانبول متعهد، با تجربه و سخت کوش است.

در تمامی مراحل کنار شما خواهد بود. شما می توانید در همین لحظه با راه های زیر تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان وکیل فارسی زبان در استانبول در زمینه های مختلف بهره مند شوید.

  • مهاجرت به ترکیه

  • اخذ شهروندی ترکیه

  • خرید ملک در ترکیه

  • ثبت شرکت در ترکیه

  • طرح و پیگیری انواع دعاوی حقوقی و کیفری

  • ازدواج در ترکیه

  • اخذ تابعیت ترکیه

  • انتقال پول به ترکیه

وکیل فارسی زبان در استانبول
وکیل فارسی زبان در استانبول

 

وکلا در استانبول مسئولیت دفاع از طرف موکلان خود را بر عهده دارند. ویژگی های کار وکیل در استانبول شامل پذیرش مشاوره های حقوقی، ثبت نام موکلین جدید، تهیه و ارائه نسخه مسوده قرارداد، مطالعه و تحلیل مستندات، تدوین پاسخ به دعاوی و ارائه مستندات و حقایق برای دادگاه، اداره دعاوی در محاکم، نظارت بر چک و اوراق بهادار، ترجمه مستندات، برگزاری مذاکرات، تدوین قراردادهای اجاره و خرید و فروش، مشارکت در دادخواستها و استحکامات حقوقی از جمله کارهای یک وکیل در استانبول است. برای انجام این کارها وکلا بر اساس نظام قانونی و مقررات قانونی عمل می کنند.

مشاوره حقوقی در استانبول در حوزه‌های مختلفی از جمله حقوق شرکتی، حقوق خانواده، حقوق کار و اشتغال، حقوق ملکی، و حقوق بین‌المللی ارائه می‌شود. استانبول به‌عنوان یکی از شهرهای با اهمیت در جهان و تاثیرگذار بر اقتصاد منطقه خاورمیانه، اروپا و آسیا، به‌عنوان مرکزی برای این نوع‌از مشاوره‌ها شناخته می‌شود.

مشاوران حقوقی استانبول، افراد و شرکت‌ها را در کلیه مراحل تصمیم‌گیری، از جمله تشکیل و تأسیس شرکت یا تعدیل هرگونه امضای سند رسمی با نحوه درج شرایط و ضوابط آن کمک می‌کنند. آنها در ارائه مشاوره حقوقی و نقش واحد با کارفرمایان، کارگران و پیمانکاران در خارجی و داخلی تفویض‌نما وارد بازار می‌شوند.

با توجه به مشاوره بین‌المللی، مشاوران حقوقی استانبول با مسائلی مانند تنظیم قراردادهای بین‌المللی، حمایت از مالکیت فکری و ترجمه قوانین در صنایع مختلف آشنا هستند. با این حال، باید توجه داشت که قوانین حقوقی در کشور ترکیه با مراجع قضایی این کشور است. لذا مشاوره حقوقی در استانبول خود، به درک عمیقی از قوانین ترکیه و فرآیندهای حقوقی آن کشور نیاز دارد.

تجربه و شناخت دقیق از قوانین و مقررات حقوقی، می‌تواند کمک شایانی برای حل مسائل قانونی باشد. امروزه که رشد اقتصادی به سرعت ادامه می‌یابد، باید از خدمات مشاوره حقوقی استفاده شود تا مردم، شرکت‌ها و سازمان‌ها را در برابر هرگونه تهدید حقوقی محافظت کنند. در نتیجه استانبول یک مرکز برای مشاوره حقوقی است که تمامی خدمات مشاوره حقوقی مورد نیاز را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

Scan the code
Call Now Button