سرویس دهی عالی

با ما همراه شوید

09032486073

ارتباط با ما

سرویس 365

در خدمت هموطنان عزیز

یخچال سازی گرمسار ‎

به خدمات یخچال سازی گرمسار خوش آمدید! اگر نیاز به تعمیرات یخچال خود دارید، تیم ما از تخصصی‌ترین تکنسین‌ها آماده است تا با استفاده از تجهیزات پیشرفته و تجربه گسترده خود، هر گونه مشکل را به سرعت تشخیص داده و رفع نماید. ما به اصول کیفیت، دقت و اعتماد مشتریان پایبندیم تا شما به بهترین نحو از یخچال خود استفاده کنید.

یخچال سازی گرمسار ‎

چه خدمات تخصصی تعمیر یخچال انجام می دهد؟

خدمات ما شامل: تعمیر انواع اشکال در یخچال‌های مختلف، از جمله خنک کننده ها، فن‌های خنک کننده و کنترل‌های دماشناسایی و رفع نویزها و صداهای غیرمعمول

پر کردن گاز مخصوص یخچال‌های خودکار و یخچال‌های صنعتی

تعمیر و تعویض قطعات دستگاهتماس بگیرید تا یک وقت مناسب برای تعمیر یخچال شما ترتیب داده شود و از خدمات حرفه‌ای ما بهره‌مند شوید.

حتی در بعضی موارد لازم است که تعمیرکار علاوه بر دانش و مهارت کافی در مورد تعمیر یخچال،اطلاعات کافی در مورد انواع در برندهای مختلف و شیوه عملکرد آنها داشته باشد.تعمیر یخچال برای مدلهای قدیمیتر با مدل‍های جدید تفاوت دارد.

خرابی یخچال باعث میشود که هوا به درستی سرد نشود و فساد مواد غذایی توجه شما را جلب میکند و پس مدتی متوجه خرابی یخچال خواهید شد.

 

علت سرد نکردن یخچال چیست؟

-یخچال تازه خریداری شده

یخچال هایی که تازه خریداری می شوند حدوداً ۲۴ ساعت از زمان نصب طول می کشد تا به دمای مورد نظر برسند.اگر بعد از این مدت یخچال سرد نشد باید به مرکزی که آن را خریداری کرده اید مراجعه کرده و یا با نمایندگی تماس حاصل فرمایید به طور مثال اگر یخچال دوو شما دچار مشکل شده است باید به نمایندگی و خدمات پس از فروش انتخاب سرویس تماس حاصل فرمایید.در ادامه برای شما چند تا از گارانتی های اصلی یخچال فریزر را معرفی می کنیم.

معرفی گارانتی برند های یخچال فریزر

  1. یخچال الکترواستیل: گارانتی اصلی الکترواستیل

  2. یخچال اسنوا: گارانتی اصلی انتخاب سرویس

  3. یخچال ال جی: گارانتی اصلی گلدیران

  4. یخچال سامسونگ: گارانتی اصلی سام سرویس

  5. یخچال بوش: گارانتی اصلی بوش سرویس

ایراد در برق رسانی یخچال

درب یخچال را بازکرده و چراغ های آن را بررسی کنید.اگر چراغ ها روشن نشدند برق رسانی ایراد دارد.ابتدا مطمئن شوید که یخچال به برق متصل است.در برخی موارد لرزش های ناشی از کار کردن یخچال منجر به قطع برق یا شل شدن پریز می شد.

پریدن فیوز

وارد آمدن فشار زیاد به سه راهی منجر به پریدن فیوز خواهد شد.برای اطمینان از سالم بودن پریز دستگاهی دیگر را به پریز متصل کنید.اگر روشن نشد لازم است فیوز تعویض شود یا کنتور مجدداً راه اندازی شود.

تنظیمات مربوط به کنترل دما یخچال

در اکثر یخچال ها امکان کنترل دما توسط کاربر وجود دارد.درصورتی که دمای یخچال خیلی بالا باشد ممکن است طوری به نظر برسد که یخچال کار نمی کند.برای درست کار کردن یخچال دمای داخلی یخچال باید روی ۴ درجه سانتی گراد و دمای فریزر ۱۸-درجه سانتی گراد تنظیم شود؛ اما اگر دمای یخچال فریزر تنظیم نمی شود حتماً باید ترموستات یخچال را چک کنید و در صورت خرابی به تعویض ترموستات یخچال نیز بپردازید.

تراز نبود یخچال

در یخچال را بازکرده و آن را ر ها کنید،درب باید بسته شود.اگر درب با زاویه ی ۴۵ درجه باز شود باید خودش بسته شود وگرنه بر روی مهره ها فشار وارد می کند.برای برطرف کردن این مشکل باید یخچال فریزر را تراز کنید.پایه های عقبی را بالاتر ببرید.واشر درب که درب را به یخچال متصل می کند بررسی کنید اگر معیوب بود آن را تعویض کنید.اگر هیچ یک از این موارد نبود دنبال سوراخ یا شل شدگی در درب یا بدنه یخچال بگردید.

فضای ناکافی اطراف یخچال

فاصله ی یخچال از قسمت پشت از دیوار باید یک اینچ باشد.این فاصله به منظور گرم نشدن بیش ازحد یخچال می باشد.یخچال باید از دیوار دور باشد و وسایل دیگر کنار آن انباشته نشوند.این فاصله بسته به مدل یخچال متفاوت است.برخی مدل ها نیاز به فاصله ی بیشتری دارند پس ابتدا اطلاعات کافی در مورد مدل یخچالتان کسب کرده و سپس محل قرار دادن آن را تنظیم کنید.

کثیفی کندانسور یخچال

مایع خنک کننده از داخل کندانسور ها عبور می کند،در این زمان کندانسور گرما را می گیرد.کندانسور به مرورزمان کثیف شده و درست گرما را جذب نمی کند.این مورد باعث فشار آمدن به یخچال شده و پس از مدتی یخچال به طور مطلوب سرد نمی شود.بهتر است کندانسور هر شش ماه یک بار تمیز شود.

تمیز کردن کندانسور: ابتدا دستگاه را از برق بکشید.با استفاده از دفترچه ی راهنما محل دقیق کندانسور را پیدا کنید.معمولاً کندانسور در قسمت زیری یا پشتی یخچال قرار دارد.در برخی مدل ها روی کندانسور یک صفحه قرار دارد،صفحه را بردارید و کندانسور را با برس تمیز کنید.با استفاده از پارچه ی خشک و تمیز نیز می توانید آن را تمیز کنید.کندانسور را سر جایش قرار دهید و بگذارید یخچال ۲۰ دقیقه کار کند.

فن ها نقشی مهم و ضروری در سرد شدن یخچال دارند.در صورت کار نکردن فن کندانسور نه یخچال سرد می شود و نه فریزر.

خراب بودن ترموستات

هر ایرادی در ترموستات منجر به سرد نشدن یخچال خواهد شد.برای امتحان کردن ترموستات دمای یخچال را از کمترین به بیشترین تغییر دهید در این زمان صدای تیک می دهد اگر صدای تیک بدهد یعنی ترموستات سالم است.اگر این صدا را ندهد ترموستات خراب است.با مولتی متر هم می توانید ترموستات را تست کنید.ترموستات قابل تعمیر نیست بلکه باید تعویض شود.

خراب شدن خازن

انرژی الکتریکی لازم برای روشن شدن یخچال توسط خازن ذخیره می شود.اگر خازن به درستی کار نکند در هنگام روشن شدن متراکم کننده صدای تیک تیک خواهید شنید.در صورت روشن نشدن متراکم کننده ممکن است خیلی گرم شده و معیوب شود.خراب شدن خازن معمول است و باید تعویض شود.درصورتی که به موقع تعویض نشود ممکن است به سایر بخش ها نیز آسیب وارد کند.

کمبود گاز فریون

در نسل جدید از گاز فریون استفاده نمی شود و نیازی به شارژ کردن ندارند.اگر یخچالتان بیش از ۱۵ سال عمر دارد نیاز به شارژ کردن خواهد داشت.

خراب و معیوب شدن متراکم کننده،یخ زدا و تایمرش و یا رله استارت

در این قسمت ها ممکن است مشکل به وجود اید که معیوب شدن هر یک از آن ها منجر به سرد نشدن یخچال خواهد شد.برای اینکه بفهمید کدام قسمت معیوب است راه آسانی وجود ندارد اما متخصصان در این زمینه به راحتی می توانند بخش معیوب را تشخیص دهند.

نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ

خرابی یخچال سامسونگ یکی از مشکلات مهمی می باشد که خریداران این یخچال باید همیشه مد نظر داشته باشند.

به گزارش ایسنا،بنابر اعلام گرمسار،,منطقه گرمسار،امروز در مورد نحوه تعمیرات یخچال سامسونگ اطلاعات مفیدی خدمت شما ارائه می دهیم.
تعمیرات یخچال سامسونگ

تعمیر یخچال سامسونگ شامل تعمیرات تمام مدل های این یخچال می باشد.از جمله مدل های محبوب یخچال سامسونگ در ایران می توان به مدل ساید بای ساید اشاره کرد.

البته مدل تک درب یا دوقلو نیز در ایران فروش خوبی دارد.زیرا محصولات سامسونگ همیشه دارای پشتیبانی و نمایندگی مجاز تعمیرات در ایران می باشد.

خرابی یخچال سامسونگ می تواند شامل یکی یا همه موارد زیر باشد:

  1. خرابی موتور یا کمپرسور

  2. خرابی برد الکترونیکی

  3. سرما نداشتن

  4. خنک نبودن یخچال یا فریزر

  5. یکسره کار کردن

  6. خرابی یخساز

خرابی درب یخچال

و بسیاری از مشکلات ریزر و درشت که بعد از بازرسی تکنیسین مشاهده خواهد شد.

نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال سامسونگ

یکی از برترین و باتجربه ترین نمایندگی های مجاز در زمینه تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید های سامسونگ شرکت بزرگ گرمسار،,منطقه گرمسار می باشد.

این شرکت با داشتن بیش از ۱۵ سال تجربه موفق در زمینه تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید های سامسونگ بهترین گزینه برای رفع خرابی و مشکلات یخچال سامسونگ می باشد.

تعمیر تخصصی یخچال سامسونگ در گرمسار،,منطقه گرمسار

بی شک جابجایی یخچال و انتقال آن به تعمیرگاه امری بسیار سخت می باشد.همچنین خود جابجایی یخچال می تواند سبب بروز مشکلاتی برای یخچال شود.

از این رو نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ گرمسار،,منطقه گرمسار با ارائه تمام خدمات فنی در محل و منزل،قادر است مشکل یخچال را در سریع ترین زمان ممکن برطرف کند.

تعمیرات در محل باعث می شود شما با کمترین دغدغه بتوانید مشکل یخچال را برطرف کند.

از جمله خدمات تعمیر در محل شرکت گرمسار،,منطقه گرمسار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. شارژ گاز یخچال سامسونگ

  2. تعمیر و تعویض موتور یا کمپرسور یخچال

  3. تعویض قطعات دیفراست

  4. تعویض فن ها

  5. تعویض فیلتر ها

  6. سرویس کامل یخچال

  7. رفع ارور یا کد های خطا

  8. رفع مشکل خنک نبودن یخچال و فریزر

  9. تعویض لاستیک دور درب یخچال

  10. تعمیرات تخصصی برد الکترونیکی یخچال سامسونگ

یخچال های جدید سامسونگ از برد الکترونیکی برای کنترل فرآمین یخچال استفاده می کند.اما در مدل های معمولی یا تک درب از ترموستات برای روشن یا خاموش شدن کمپرسور یخچال استفاده می کند.

برد الکترونیکی بهترین کارایی و پیشرفته ترین قطعه در یخچال برای کنترل و نظارت بر روی عملکرد یخچال می باشد.

تعمیر برد یخچال سامسونگ از جمله خدمات ویژه و منحصر به فرد نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ گرمسار،,منطقه گرمسار می باشد.

این شرکت با تعمیرات برد الکترونیکی معیوب یخچال می تواند در هزینه های شما بسیار صرفه جویی کند.

 یخچال سازی گرمسار:امروزه از انواع و اقسام لوازم برقی در منازل استفاده می‌شود. لوازمی که هر کدام به نحوی زندگی را برای ما آسان‌تر کرده‌اند. متاسفانه ماهیت این وسیله‌ها به گونه‌ای است که دارای یک عمر مفید هستند و بالاخره بعد از مدتی استفاده، خراب می‌شوند.

یخچال سازی گرمسار ‎

اما گاهی این خرابی یک مساله‌ی جزئی است و باعث از کار افتادگی وسیله به طور کل نمی‌شود. بلکه می‌توان با انجام تعمیرات، به آن وسیله جان تازه‌ای بخشید و مثل روز اول از آن استفاده کرد. مشکلی که افراد برای تعمیر لوازم خانگی با آن مواجه می‌شوند این است که این وسیله‌ها معمولا حجیم و سنگین هستند.

یخچال سازی گرمسار

یخچال سازی گرمسار 
یخچال سازی گرمسار

نمایندگی تعمیر یخچال گرمسار

 یخچال سازی گرمسار

با افتخار! ادامه خدمات ما شامل: تعویض قطعات معیوب: اگر قطعه‌ای در یخچال شما نیاز به تعویض دارد، تیم ما با استفاده از قطعات اصلی و تضمین کیفیت، آن را به بهترین نحو جایگزین خواهد کرد. تنظیم دما و عملکرد بهینه: ما با تجربه‌ای که از تعمیرات یخچال‌ها به دست آورده‌ایم، دمای صحیح را تنظیم کرده و عملکرد بهینه را به شما تضمین می‌کنیم.

یخچال سازی گرمسار ‎

خدمات پیشگیری: برای افزایش عمر مفید یخچال شما، تخصصی‌ترین نکات پیشگیری را به شما معرفی خواهیم کرد تا از خرابی‌ها جلوگیری کنید. مشاوره فنی: تیم ما آماده است تا به شما راهنمایی‌های فنی و پاسخ به سوالات خود را در مورد نگهداری و عیب‌یابی یخچال‌ها ارائه دهد. تاکید ما بر ارائه خدمات با کیفیت و رضایت مشتریان است. با تماس با شماره زیر، می‌توانید وقت مناسبی را برای تعمیر یخچال خود تعیین کنید و به زودی یخچالتان به حالت عملیاتی برگردد.  با تشکر از انتخاب شما و اعتماد به خدمات ما.خدمات فوری: در صورت بروز خرابی ناگهانی در یخچال شما، تیم ما طی مدت زمان کوتاهی به سراغ شما خواهد آمد تا از زمان تاخیر کمک بگیرید و بهترین راه حل را ارائه دهیم.

یخچال سازی گرمسار ‎

تخصص در انواع یخچال‌ها: تیم تعمیراتی ما تخصص در تعمیر انواع یخچال‌های خانگی، صنعتی، یخچال‌های ساید‌بای-ساید و دیگر مدل‌ها دارد. قراردادهای تعمیرات دوره‌ای: ما ارائه قراردادهای تعمیرات دوره‌ای به منظور حفظ و نگهداری منظم یخچال شما داریم.

یخچال سازی گرمسار ‎

این قراردادها شامل بازدید‌های منظم و تعویض قطعات ضروری می‌شود. قیمت‌های منصفانه: ما به ارائه قیمت‌های منصفانه و رقابتی برای خدمات ما افتخار می‌کنیم، تا اطمینان حاصل کنیم که مشتریان ما ارزش مناسبی از خدمات دریافت می‌کنند. با تشکر از اطلاعات ارائه شده تا اینجا، امیدواریم که بتوانیم با تجربه و تخصص خود به شما در تعمیر یخچال و حفظ عملکرد بهینه آن کمک کنیم. با ما تماس بگیرید تا وقت مناسبی برای بازدید تعمیرکار ما از یخچال شما تعیین کنیم.تعمیرات تخصصی: تیم ما با تجربه و تخصص در تعمیر انواع مشکلات یخچال‌ها، از اشکال در فن‌ها تا قطعات دستگاه، ضمن شناسایی عیب‌ها، به رفع آنها می‌پردازد.

 

نمایندگی تعمیر یخچال گرمسار

نمایندگی تعمیر یخچال گرمسار در منزل

قسمت‌های مختلفی از یخچال وجود دارد که ممکن است نیاز به تعمیر داشته باشد. همان طور که اشاره کردیم تعمیر یخچال گرمسار در منزل کار را برای افراد بسیار آسان می‌کند. برای این کار بهتر است که به نمایندگی‌های مجاز و معتبر مراجعه کنید و از آن‌ها بخواهید متخصصین خود را به آدرس شما اعزام کنند. اگر شما بتوانید شرح خوبی از مشکل یخچال خود به آن‌ها ارائه دهید، عیب آن را در اسرع وقت یافته و برطرف می‌کنند.

اگر هم در این زمینه هیچ سررشته‌ای ندارید لازم نیست نگران باشید. متخصصان می‌توانند با حضور در محل، یخچال شما را عیب‌یابی و تعمیر کنند. از جمله قطعاتی که ممکن است در پروسه‌ی تعمیر یخچال  گرمسار در منزل رفع بتوانند رفع مشکل شوند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

موتور، شارژ گاز، رفع نشت گاز، شستشوی مدار یخچال با گاز فریون یا ازت، افزایش کندانسور، ترموستات، فن داخلی، رفع چکه کردن آب، لاستیک درب، کمپرسور و

 یخچال سازی گرمسار

نمایندگی تعمیر پکیج دیواری گرمسار در منزل

تعمیر پکیج در منزل، تنها گزینه‌ای است که افراد برای رفع مشکل پکیج خود در اختیار دارند. در سال‌های اخیر شاهد استفاده‌ی روزافزون از این وسیله‌ی گرمایشی بوده‌ایم. دلیل این گستردگی را می‌توان در ایمن بودن این وسیله و همچنین بدون آلودگی بودن آن یافت. هرچند استفاده از این وسیله بسیار آسان است اما برای راه‌انداری آن، آب، برق و گاز لازم است. به همین دلیل تعمیر آن کار آسانی نیست و حتما باید توسط افراد متخصص و حرفه‌ای انجام شود تا افراد و منازل دچار حادثه نشوند.

 یخچال سازی گرمسار

نمایندگی تعمیر کولر گازی گرمسار در منزل

به ندرت پیش می‌آید که یک کاربر عادی از اجزای کولر گازی سر دربیارورد و در نهایت بتواند آن را تعمیر کند. معمولا ترجیح بر این که متخصصین در محل حاضر شده و تعمیر کولر گازی در منزل توسط ایشان صورت گیرد. بدین منظور نمایندگی‌های شرکت‌های مختلف افراد حرفه‌ای را به کار گرفته و برای انجام خدمات پس از فروش، نزد مشتریان خود می‌فرستند. این افراد نشانه‌هایی از جمله گرم بودن باد کولر، نشتی آب یا گاز، عملکرد نامناسب کولر، خرابی فن دستگاه، خرابی ریموت کنترل کولر و … را بررسی کرده و مشکلات آن را برطرف می‌کنند. همچنین این افراد سرویس کولر و شارژ کردن گاز کولر را نیز انجام می‌دهند.

 یخچال سازی گرمسار

 

 یخچال سازی گرمسار
یخچال سازی گرمسار

نمایندگی تعمیر یخچال گرمسار

 یخچال سازی گرمسار

تعمیر لباسشویی در منزل از جمله لطف‌هایی است که هر فردی می‌تواند در حق سلامت ستون فقرات خود انجام دهد! زیرا این وسیله معمولا دارای وزن بسیار بالایی است که حمل و جابه‌جایی آن را با مشکل و محدودیت زیادی مواجه می‌کند. بدین منظور می‌توان از شرکت‌ها درخواست پشتیبانی کرد.

آن‌ها کارشناسان تعمیرکار خود را نزد شما فرستاده و لباسشویی را عیب‌یابی و تعمیر می کنند. هر چند که همه‌ی بزرگسالان می‌توانند به سادگی از ماشین لباسشویی استفاده کنند، اما چون تعمیرات این وسیله امری پیچیده است، بهتر است که به دست متخصصین امر صورت پذیرد.

 یخچال سازی گرمسار

برای حل این مشکلات، شرکت‌های سازنده یخچال در مناطق گرمسیری، از تکنولوژی‌های پیشرفته استفاده می‌کنند. به طور مثال، یخچال‌های ساخته شده برای مناطق گرمسیری، با داشتن سیستم خنک‌کننده قدرتمند و پیشرفته، از افزایش دمای داخل یخچال جلوگیری می‌کنند. همچنین، از سیستم‌های خودکار آبگیری استفاده می‌شود تا به تشکیل یخ در بخش های مختلف یخچال جلوگیری شود.

اما در صورت بروز خرابی در یخچال، نیاز به تعمیرات سریع و دقیق دارید. در بسیاری از موارد، تعمیرات یخچال نیاز به تخصص و تجربه دارد. به همین دلیل، بهتر است که تعمیرات یخچال را به تعمیرکاران ماهر و متخصص بسپارید. اما در برخی موارد، می‌توانید خودتان یخچال را تعمیر کنید. به عنوان مثال، در صورتی که داخل یخچال شما بسیار سرد است، می‌توانید ترموستات یخچال را تنظیم کنید.

 نمایندگی تعمیر یخچال گرمسار

در مورد شهر گرمسار شهر گرمسار یکی از شهرهای استان سمنان در ایران است. این شهر در مرکز استان واقع شده و دارای آب و هوای خشک و گرم است. بافت تاریخی و فرهنگی متنوعی دارد، از جمله آثار تاریخی در این شهر می‌توان به برج گنبد، مسجد جامع و بازار تاریخی اشاره کرد. گرمسار به عنوان محل تولید انگور مشهور است و با طبیعت زیبا و مناظر دلنشین، گردشگران را جذب می‌کند.

موقعیت جغرافیایی: گرمسار در وسط استان سمنان و در فاصله‌ای نسبتاً مساوی از شمال به جنوب و از شرق به غرب قرار دارد.آب و هوا: این شهر دارای آب و هوای خشک و گرم با تابستان‌های داغ و زمستان‌های معتدل است.بافت تاریخی: گرمسار با برج گنبد، مسجد جامع و بازار تاریخی بافت تاریخی غنی دارد.

تولید انگور: این شهر به عنوان یکی از مراکز تولید انگور در ایران شناخته می‌شود.مرکز استان: به عنوان مرکز استان سمنان، گرمسار در امور اداری و خدماتی مهمی نقش دارد.جاذبه‌های گردشگری: طبیعت زیبا و مناظر دلنشین گرمسار، گردشگران را جذب می‌کند.میراث فرهنگی: آثار تاریخی و فرهنگی گرمسار به عنوان میراث‌های با ارزشی شناخته می‌شوند.

مهارت‌های محلی: صنایع دستی و هنرهای محلی از جمله مهارت‌های مردم گرمسار هستند.صنعت کشاورزی: علاوه بر تولید انگور، کشاورزی نیز یکی از فعالیت‌های مهم اقتصادی این شهر است.توسعه اقتصادی: گرمسار با داشتن زیرساخت‌های اقتصادی، به تدریج به توسعه اقتصادی و اجتماعی دست یافته است.  یخچال سازی گرمسار

 

Scan the code
Call Now Button