سرویس دهی عالی

با ما همراه شوید

09032486073

ارتباط با ما

سرویس 365

در خدمت هموطنان عزیز

تزریقات در منزل ارومیه

09032486073

جهت تزریق آمپول و سرم و یا وصل انواع سرم در ارومیه در محل شما کافی است با شماره زیر تماس بگیرید

تزریقات در منزل ارومیه
تزریقات در منزل ارومیه
خانه، امن‌تر از همه جا!
آیا برای انجام تزریقات حتما باید به مراکز درمانی رفت؟ خیر!
شما می‌توانید با استفاده از خدمات تزریقات در منزل ارومیه، تزریقات و وصل سرم را در منزل تجربه کنید. در این مقاله با ما  همراه شوید تا بدانید خدمات تزریقات در منزل شامل چه مواردی می‌شود و چگونه می‌توان از آنها استفاده کرد.
تزریقات در منزل ارومیه
تزریقات در منزل ارومیه

تَزریق، درشانش یا انژکسیون در پزشکی به معنی روشی جهت وارد کردن داروهای مایع (آمپول) یا واکسن به داخل بدن با استفاده از سرنگ و سرسوزن تیز است.

عمل تزریق به‌جز سرنگ با وسایل دیگری همچون جت اینجکتور (افشانه زیر پوست بدون سوزن) نیز انجام می‌شود.

تزریقات در منزل ارومیه

تزریقات داخل جلدی: از این روش برای تزریق مقدار کمی از دارو به داخل لایه‌های پوست برای تشخیص و تست حساسیت استفاده می‌شود. سطح میانی ساعد بالای بازو، کتف و بالای سینه معمولا برای تزریق داخل جلدی انتخاب می‌شوند. نکته مهم این است که محل تزریق داخل جلدی نباید مو داشته باشد و فاقد ورید و هرگونه تغییر رنگی باشد.تزریق آمپول در ارومیه

تزریقات زیر جلدی: از این روش زمانی استفاده می‌شود که نیاز به جذب آهسته دارو باشد. سطوح قدامی و طرفی ران، قسمت تحتانی دیواره شکم و بافت چربی، قسمت پایین و پشتی و خلف بازوها از محل‌های مناسب برای تزریق زیر جلدی هستند.

تزریقات در منزل ارومیه

09032486073

تور استانبول از ارومیه

تزریقات سرم در ارومیه به عنوان یک روش درمانی موثر و معمول است که در بسیاری از بیماری‌ها استفاده می‌شود. این روش درمانی شامل تزریق محلول‌های حاوی املاح، مواد مغذی و دارای خواص انرژی‌بخش است. از جمله بیماری‌هایی که با تزریق سرم درمان می‌شوند می‌توان به افت فشارخون، نارسایی کلیوی، اختلالات گوارشی و بیماری‌های خطرناک مانند سرماخوردگی و ویروس کرونا اشاره کرد. از جمله مزایای این روش نیز می‌توان به حفظ و بازگشت سریع تعادل الکترولیتی، بهبود قابل ملاحظه در وضعیت عمومی بیمار و کاهش شدید زمان بهبودی و شناخته شدن تاثیر بهینه و بی‌نظیر این روش اشاره کرد. همچنین بسیاری از مراکز درمانی و متخصصان بهداشتی این روش را در منزل برای راحتی بیماران به کار می‌برند.

Scan the code
Call Now Button