سرویس دهی عالی

با ما همراه شوید

09032486073

ارتباط با ما

سرویس 365

در خدمت هموطنان عزیز

چهار پایه کولر آبی ارومیه

برای ساخت و سفارش چهارپایه کولر آبی ارومیه  با ما تماس بگیرید. (09032486073)

قیمت کلیه اجناس بعلت نوسانات بازار بروز میباشند.

محصولات ما  از جنس نبشی و بصورت پیچ و مهره ای و جوشی

میباشند،(ضد لرزش)

اندازه  73×73 کولرهای 3500و ارتفاع 18سانت

اندازه87×87کولرهای 4000_8000و ارتفاع 18سانت

و سایر اندازه ها و طبق سفارش شما

چهار پایه کولر آبی ارومیه
چهار پایه کولر آبی ارومیه

لرزش کولر آبی یکی از مواردی است که بر اثر نصب غیر اصولی ایحجاد می شود. بسیاری از افرادی که در ایران ساکن هستند برای سردکردن محیط خانه خود به دنبال یک سیستم تهویه مطبوع می‌گردند و در نهایت کولرهای آبی را انتخاب می‌کنند. اگر به‌درستی کولرهای آبی نصب شوند و به‌صورت دوره‌ای سرویس شوند می‌تواند سال‌های سال هوای سرد و خنک محیط خانه و محیط‌های دیگر را در اندازه‌های گوناگون و مختلف بسته به‌اندازه و ابعاد کولر تأمین کند.

کولر سلولزی یک محصول با کیفیت است که می توانید برای تهیه محصول جدید آن را جزو انتخاب های خود قرار دهید.

به شما توصیه می‌کنیم که نصب کولر آبی را به افراد متخصص و ماهر واگذار کنید و در شروع فصل گرم کولرهای آبی را سرویس نمایید. توجه کنید که علاوه بر سرویس کولر باید قطعات الکترونیکی و مکانیکی کولر را هم چک نمایید تا لرزش کولر آبی ایجاد نشود چهار پایه کولر آبی ارومیه بهترین محصول در منطقه آذربایجان

چون یکی از مشکلاتی که وجود دارد لرزش کولر آبی و درنتیجه سروصدای زیادی است که به علت نصب غیر مناسب و یا خراب‌شدن یکی از قطعه‌ها در کولر آبی به وجود می‌آید.

دلیل لرزش کولر آبی چیست؟

معمولاً سه علت اصلی وجود دارد که باعث می‌شود لرزش کولر آبی هنگام روشن شدن اتفاق بیافتد سروصدا ایجاد شود که به آن می‌پردازیم.

چهار پایه کولر آبی ارومیه
چهار پایه کولر آبی ارومیه
  1. یکی از دلایل لرزش کولر آبی این است که ، کولر آبی به‌صورت تراز نصب نشده است هنگام نصب کردن کولر به شما توصیه می‌کنیم که حتماً باید کولر تراز باشد این کار برای زیبایی کولر نمی‌باشد با نصب کردن کولر در مکانی که سطح ناصافی دارد و هموار نیست باعث می‌شود که به تجهیزات مکانیکی کولر آسیب وارد شود و نتواند به‌خوبی کار خود را انجام دهد.با سفارش چهار پایه کولر آبی ارومیه خیال خودتان را راحت کنید

  2. همچنین باعث می‌شود که بر روی قسمت‌های مختلف کولر فشار زیادی وارد شده و پروانه آن تغییر حالت پیدا کند، یاتاقان و بلبرینگ‌ها خراب شود و بعد از مدتی عملیات چرخش پروانه و پولی مختل شود. همه موارد گفته شده در بالا باعث می‌شود که کولر در اصطلاح تنظیم کار نکند و کیفیت کاری کولر پایین آمده و دچار لرزش شود.

  3. دهانه کولر را به کانال کولر به‌صورت مستقیم نصب نکنید اگرچه این اتفاق در سال‌های اخیر کمتر می‌افتد؛ ولی با عرض تأسف بسیاری از افراد که هیچ‌گونه دانشی درباره نصب کولر ندارد این کار را انجام می‌دهند. علت استفاده کردن از کانال‌های منعطف یا پارچه‌های برزنتی و روی دهانه کولر این است که باعث لرزش کولر آبی نمی شود و به کانال کولر منتقل نمی شود. اگرچه کانال‌های کولر در داخل ساختمان است و به‌وسیله دیوار سیمانی احاطه شده است.

  4. اما چون این کانال‌ها از جنس حلب فلزی هستند با کوچک‌ترین لرزش کولر آبی به صدا درمی‌آیند. اگر در موقع نصب کردن کولر آبی دهانه کولر مستقیم به کانال متصل شود هرچند نصب کولر به‌صورت اصولی و استاندارد باشد کمترین حرکت موتور و لرزش‌های کوچک که به بدنه کولر وارد می‌شود به کانال منتقل می‌شود و باعث می‌شود که این سروصدا در کل ساختمان و طبقات دیگر شنیده شود.

  5. مورد بعدی که لرزش کولر آبی را بیشتر می کند این چنین بیان می شود : کولر را بر روی پایه‌های غیراستاندارد و آجر قرار ندهید برای نصب کردن کولرهای آبی در زیر کولر از یک چهارپایه مخصوص استفاده نمایید.

  6. همچنین در هنگام سرویس کردن کولرهای آبی این چهارپایه را چک کنید که دچار زنگ‌زدگی نشده باشد و یا اینکه پایه آن در ایزوگام فرونرفته باشد و از حالت خود خارج نشده باشد اگر چنین مشکلی به وجود آمده باشد باید سریعاً آن را برطرف سازید.

  7. بعضی از افراد کولر را بر روی پایه‌های چوبی، بلوک ساختمانی، آجر، موزاییک، پایه‌های پلاستیکی یا پایه‌های بسیار بلند نصب می‌کند این کار باعث می‌شود که کولر در حالت ثابت قرار نگیرد و باعث ایجاد لرزش کولر آبی و سروصدا شود. دلیل اصلی لرزش کولر آبی می‌تواند ناشی از مشکلات فنی باشد.

  8. اگر شرایطی که در بالا به آن اشاره شد را به‌خوبی انجام دادید؛ ولی همچنان لرزش کولر آبی و صدا را حس کردید می‌توانید با یک تعمیرکار تماس گرفته و از او بخواهید تجهیزات الکتریکی و مکانیکی را بررسی نماید.

چهار پایه کولر آبی ارومیه

Scan the code
Call Now Button