سرویس دهی عالی

با ما همراه شوید

09032486073

ارتباط با ما

سرویس 365

در خدمت هموطنان عزیز

سفارش کیک خانگی ارومیه

از تنوع گسترده محصولات ما با سفارش کیک خانگی ارومیه، از شیرینی‌های سنتی گرفته تا خلقیات مدرن، مطمئناً یک گزینه مناسب برای هر سلیقه‌ای پیدا خواهید کرد.

به تنوع و خلاقیت در تولیدات ما اعتماد کنید و لحظات خاص خود را با طعمی متفاوت تر، تازه و شگفت‌آور ترقی بخشید.

سفارش کیک خانگی ارومیه

تجربه لذت بی‌پایان با شیرینی‌ها و کیک‌های خانگی ما! با افتخار تولیدکننده‌ی انواع شیرینی‌های باکیفیت و کیک‌های خاص هستیم.

همراهی ما در لحظات خاص زندگی شما، تضمین کیفیت و طعمی ماندگار است. سفارش دهید و لحظه‌های شیرین را با محصولات متفاوت و خوشمزه ما تجربه کنید.

شیرینی خانگی ارومیه
شیرینی خانگی ارومیه
m7tmo2eojxy9
shirini-morabaii-2
shirini-shokolat-maghzdar-min-1
شیرینی-عید

کیک نوعی شیرینی با منشأ اروپایی است که در تهیهٔ آن معمولاً چهار مادهٔ اصلی آرد، شکر، تخم مرغ و کره بهم زده شده و پس از درآمدن به حالت اسفنجی، پخته می‌شوند.

به علاوه در برخی از انواع گوناگون کیک‌ها، از موادی چون نشاسته، روغن، میوهٔ درخت یا خشکبار و مایعاتی مثل شیر، آب یا آب‌میوه و ادویه‌جات گوناگون و همچنین از ماده‌ای برای حجم دادن به خمیر مثل بیکینگ پودر یا خمیرترش نیز استفاده می‌شود.

در واژه‌نامه سطح پیشرفته آکسفورد در بخش کیک این تعریف آمده‌است: کیک خوراکی با مزهٔ شیرین است که از آمیختگی تخم مرغ، آرد، کره، شکر و غیره تهیه می‌گردد. کیک‌ها در فر آشپزی یا دستگاه مایکروویو پخته می‌شوند.

کیک‌ها در شکل‌ها و اندازه‌های گوناگون درست می‌گردند و اکثراً با خامه و یخ‌چینه تزئین می‌شوند. در لغت‌نامه کمبریج علاوه بر آرد، تخم مرغ و شکر به استفاده از روغن در تهیه کیک نیز اشاره شده‌است. واژه‌نامه معاصر لانگمن از کیک به عنوان یک خوراکی شیرین و نرم یاد می‌کند که از مخلوط تخم مرغ، آرد، کره و شکر؛ و به شیوه پخته شدن در فر حاصل می‌گردد

تور ازمیر از ارومیه

تعیرات تلویزیون در آمل

Scan the code
Call Now Button