سرویس دهی عالی

با ما همراه شوید

09032486073

ارتباط با ما

سرویس 365

در خدمت هموطنان عزیز

خدمات پرستاری در منزل ارومیه

خدمات پرستاری در ارومیه با بیش از چندین سال تجربه و با هدف ارائه بهترین خدمات به مردم شهر، ارائه می‌شوند. این خدمات شامل مراقبت از بیماران در منزل، پایش و نظارت بر وضعیت سلامتی، تزریقات، تعویض وسایل پزشکی، خدمات دستیاری و بسیاری دیگر است. پرستاران با تخصص بالا و مهارت‌های به روز متعهد به ارائه مراقبت‌های بهداشتی و بهینه به بیماران خود هستند.

ما افتخار داریم که با ارائه خدمات پرستاری شامل پرستاری در منزل، خدمات دستیاری، فیزیوتراپی، به همراه تجهیزات پزشکی مورد نیاز، افرادی را که نیاز به مراقبت دارند، راهنمایی کنیم.

تمام تلاشمان در راستای رضایتمندی بیماران و خانواده‌های آنان است.

با ما تماس بگیرید و از خدمات ما بهره‌مند شوید.

 
گردشگری پزشکی ارومیه

مراقبت های پرستاری از مجموعه خدمات اساسی در حوزه سلامت هستند که هر شخصی در هر سن و برای هر نوع بیماری میتواند به آنها نیاز داشته باشد. در اینجا به 10 خدمت پرستاری مهم در سطح جهانی اشاره می‌کنیم که باید برای همگان در دسترس باشد.

1. نظارت بر مراقبت‌های پایه و خدمات پرستاری در منزل ارومیه: مراقبت‌های پایه شامل انجام فعالیت‌های روزانه مانند شستن و پوشاندن بیمار، تعویض پوشک، فید کردن و … هستند. کار پرستارها در نظارت و دنبال کردن حین انجام هست.

2. سنجش شدت دردها: بخشی از بیماران به دلایل زیادی مانند جراحات، آسیب و بیماری‌ها با دردهای شدید روبه‌رو هستند که نیاز به کنترل آن دارند. پرستارها مشتریانشان را بر اساس میزان درد به دسته‌های مشخص تقسیم بندی می‌کنند.

3. ارائه بهداشت بهینه خدمات پرستاری در منزل ارومیه: پرستاران مهارت‌های لازم برای تشخیص و مقابله با عفونت های صورت گرفته در بیمارستان دارند که بیشتر بدون آنکه مشتریان از آن بدانند، پیشگیری از گسترش عفونت‌ها را تضمین میکنند.

4. تشخیص اختلالات جدی: گاهی پرستاران به‌عنوان افراد اولیه میتوانند نشانگر وجود یا تشدید یک بیماری باشند، به طوری که بتوانند به‌سرعت درمان مناسب مشتری را شروع کنند.

5. ارزیابی و نظارت بر عملکرد: پرستاران باید همیشه تلاش کنند تا کیفیت مراقبت و خدمات را به یک سطح بالا برسانند. این تلاش باعث میشود که مشتریان مطمئن باشند که بهترین مراقبت ممکن را دریافت میکنند.

6. ارائه راهنمایی برای پیشگیری از بیماری‌ها: علاوه بر مراقبت از بیماران، پرستاران همچنین باید به مشتریان نشان دهند که چگونه از جلوگیری و درمان بیماری‌های شایع مثل شکم‌درد و نفخ ساده و یا فشارخون بالا محافظت کنند.

7. ارتباط بین بیمارستان و خانواده بیمار: مراقبت پرستاری درک از صحبت‌های خانواده بیمار به دلیل اضطراب، ناامیدی و جنب و جوش افراد درمان شونده از ضروریات است. ارتباط خوب پرستار و خانواده مشتری باعث اطمینان خانواده در مورد مراقبت‌هایی است که بیمار از آن برخوردار است.

8. حفاظت از بیماران خدمات پرستاری در منزل ارومیه: پرستاران باید همگام با قوانین و مقررات توسط‌سازمان بیمارستان در تلاش باشند که استانداردهای حفاظتی را از قبیل ماسک و دستکش داشته باشند.

9. پشتیبانی در برابر اضطراب و ناامیدی: جنبه پشتیبان و تربیت شده در مقابله با فشارهای روزانه و ضروریات انسانی صحیح است. پرستار باید توانایی داشته باشد که با بیمار و خانواده آنها مثل دوست عمل کنند.

10. شناخت مراقبت‌های پایه متناسب با بیمار: هر بیمار نیازهای با توجه به بیماری خاصی دارد. پرستاران تمامی نیازهای بیمار را شناخته و تا حد امکان در مراقبت های پایه از آنها اطمینان حاصل می‌کنند.

خدمات پرستاری در منزل ارومیه

میدانید که پرستاری در منزل یکی از بهترین راه های درمان و مراقبت از بیماران است. خدمات پرستاری در منزل ارومیه نیز از این قاعده مستثنی نیست و با ارائه خدماتی مانند پیشگیری از زخم بستری، ایجاد فضای بهداشتی و رفع احساس تنهایی بیماران، به پیشرفت درمانی و سریعتر شدن بیماری کمک می کند. در این خدمات شامل پرستاری کودک، کمک به والدین جدید، پرستاری سالمندان و پرستاری بیماران است. با داشتن یک پرستار به شیوه مناسب می توانید به بهبود کیفیت زندگی خود و فردی عزیزتان کمک شایانی بکنید.

به دنبال خدمات پرستاری در منزل ارومیه با ما تماس بگیرید.

Scan the code
Call Now Button