سرویس دهی عالی

با ما همراه شوید

09032486073

ارتباط با ما

سرویس 365

در خدمت هموطنان عزیز

سیمان کاری در بروجرد

سیمان کاری در بروجرد از مراحل نازک کاری ساختمان به شمار می‌رود. از آن جا که سیمان در برابر عوامل مختلف محیطی و آب و هواهای متنوع مقاومت خوبی دارد، در مقایسه با گچ که معمولا برای نمای داخلی استفاده می‌شود، گزینه مناسب برای اجرای نمای بیرونی به شمار می‌رود.

سیمان کاری در بروجرد
سیمان کاری در بروجرد

پیشرفت‌های زیادی از زمان استفاده اولیه از سیمان در صنایع مختلف به وجود آمده است. از سیمان برای کمک به جداسازی مناطق و ایجاد حفاظت برخی از پوشش‌ها استفاده می‌شود. اصولاً این ساخت ملات سیمان را می‌توان به دو گروه عمده مکانیکی یا شیمیایی تقسیم کرد. سهولیت تولید سیمان‌ کاری مکانیکی در به‌روز شدن تجهیزات، ابزاره، پوشش و بسیاری از لوازم جانبی دیگر انجام شده است.

سیمان کاری در بروجرد

پیشرفت‌های شیمیایی شامل بسیاری از افزودنی‌های ویژه برای سیمان جهت کنترل از دست دادن سیال، وزن دوغاب، زمان گیرش و غلیظ شدن، گردش هوا از دست رفته و سایر خواص دوغاب است که برای بهبود کارهای سیمانی مهم هستند

سیمان ممکن است به تنهایی مورد استفاده قرار گیرد (یعنی به عنوان مواد تزریق) قایل استفاده است، اما همچنین نیز استفاده معمولی وجود دارد. ملات بتنی که در آن سیمان با مواد بی اثری که به عنوان نامیده می شود مخلوط می‌شود. کل ملات سیمانی که با ماسه یا سنگ خرد مخلوط شده و اندازه آن باید کمتر از 5 میلی متر (0.2 اینچ) باشد.

بتن مخلوطی از سیمان، ماسه یا سایر سنگدانه های ریز و سنگدانه درشتی است که برای بیشتر مصارف اندازه آن بین 19 تا 25 میلی متر (75/0 تا 1 اینچ) می‌باشد، اما سنگدانه درشت ممکن است که به اندازه 150 میلی متر نیز باشد.

هنگامی که بتن در توده‌های بزرگ مانند سدها قرار می‌گیرد امکان دارد که به ۶ اینچ هم برسد. ملات برای چسباندن آجر، بلوک و سنگ در دیوارها یا به عنوان پوشش سطح استفاده می‌شود. بتن برای اهداف مختلف ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مخلوط خاک و سیمان به عنوان پایه ساخت و ساز در استفاده می‌شود. سیمان همچنین در ساخت آجر، کاشی، زونا، لوله، تیرآهن، بند راه آهن و محصولات مختلف استفاده می‌شود. محصولات پیش ساخته در کارخانه ها و آماده نصب عرضه می‌شوند. ساخت سیمان بسیار گسترده است، زیرا بتن بیشترین استفاده را در بین تمام مصالح ساختمانی در جهان امروز دارد.

 

یدک کش سبزوار

Scan the code
Call Now Button