سرویس دهی عالی

با ما همراه شوید

09032486073

ارتباط با ما

سرویس 365

در خدمت هموطنان عزیز

خرید داروی شیمی درمانی خارجی

اگر قصد خرید داروی شیمی درمانی خارجی رو دارید ما در ترکیه در خدمت شما هستیم

در این صفحه با لمس عکس تلفن در سمت راست مستقیما با ما در استانبول در ارتباط باشید

لطفا جهت سفارش دارو از ترکیه موارد زیر را به شماره واتساپ موجود در همین سایت ارسال کنید:

1.عکس دارو

2.اسم لاتین دارو

3.دوز دارو

4.تعداد سفارش

5.کشور تولیدکننده

6.شهر محل تحویل دارو

7.نام و نام خانوادگی سفارش دهنده

فرایند تحویل دارو در موقع ارسال اطلاعات فوق اعلام خواهد شد

ما برای تهیه انواع دارو از ترکیه و در شهر استانبول بصورت عمده و خرده در خدمت شما هستیم

دوست و مشاور همیشگی شما در ترکیه

09032486073

دوست و مشاور همیشگی شما در ترکیه

بیماری سرطان دومین عامل مرگ و گرفتن جان بسیاری از انسان‌ها در کره زمین است. تقریباً تمام افرادی که به این بیماری مهلک دچار هستند، یک دوره شیمی درمانی را برای بهبود یا ثابت نگه داشتن و جلوگیری از پیشرفت این بیماری می‌گذرانند. در طول دوره شیمی درمانی از داروهای شیمی درمانی به صورت خوراکی یا تزریقی برای طی کردن روند شیمی درمانی استفاده می‌شود.

خرید داروی شیمی درمانی خارجی و فهرست داروهای شیمی درمانی سرطان به شرح زیر است:

عوامل آلکیله کننده

عوامل آلکیله کننده، سلول‌ها را از کپی شدن و تکثیر بیش از حد از طریق تخریب DNA آن‌ها باز می‌دارد. این داروها در تمام فازهای چرخه رشد سلول‌های سرطانی و برای بسیاری از انواع سرطان‌ها از جمله سرطان ریه، سینه، تخمدان و همچنین سرطان خون و لنفوم مورد استفاده قرار می‌گیرد. از آنجائیکه این داروها به DNA آسیب می‌رسانند، ممکن است بر سلول‌های مغز استخوان که سلول‌های خونی جدید را ایجاد می‌کنند اثر بگذارند. در موارد نادر مصرف داروهای آلکیله کننده 5 الی 10 سال بعد از شیمی درمانی منجر به سرطان خون می‌شوند. بنابراین دوز مصرفی این داروها اهمیت زیادی دارد، هرچه مقدار مصرفی کمتر باشد، عوارض احتمالی این دارو هم کمتر است.

فهرست داروهای شیمی درمانی آلکیله کننده و خرید داروی شیمی درمانی خارجی:

داروهای شیمی درمانی نیتروزو اوره و خرید داروی شیمی درمانی خارجی

خرید داروی شیمی درمانی خارجی
خرید داروی شیمی درمانی خارجی

نیتروزو اوره‌ها گروهی از عوامل آلکیله کننده هستند که عملکرد خاصی دارند. سایر عوامل آلکیله کننده ذکر شده در بالا نمی‌توانند به مغز سفر کنند، اما نیتروزو اوره‌ها قادر به انجام این کار هستند. آن‌ها می‌توانند وارد مغز شوند زیرا قادر به عبور از ناحیه معروف به سد خونی‌-مغزی هستند، منطقه خاصی که بیشتر داروها را از مغز دور نگه می‌دارد. این ویژگی، این داروهای شیمی درمانی را در درمان انواع خاصی از تومورهای مغزی مفید می‌کند.

فهرست انواع نیتروزو اوره‌ها و خرید داروی شیمی درمانی خارجی:

خریدداروی شیمی درمانی خارجی و آنتی متابولیت‌ها

آنتی متابولیت‌ها با دخالت در نقش DNA و RNA به عنوان جایگزینی برای ساختارهای طبیعی RNA و DNA عمل می‌کنند. وقتی این اتفاق می‌افتد ، DNA نمی‌تواند از خود کپی‌بر‌داری کند و سلول نمی‌تواند تولید مثل کند. داروهای شیمی درمانی آنتی متابولیت معمولاً برای درمان سرطان خون، پستان، تخمدان و دستگاه روده و همچنین انواع دیگر سرطان استفاده می‌شوند.

اسامی داروهای شیمی درمانی آنتی متابولیت و خرید داروی شیمی درمانی از ترکیه:

آنتی بیوتیک‌های آنتی تومور (ضد تومور)

خرید داروی شیمی درمانی خارجی
خرید داروی شیمی درمانی خارجی

این داروها مانند آنتی بیوتیک‌هایی نیستند که برای درمان عفونت استفاده می‌شوند. آنتی بیوتیک‌های آنتی تومور با تغییر و ایجاد اختلال در DNA درون سلول‌های سرطانی، از رشد و تکثیر این سلول‌ها جلوگیری می‌کنند.خرید داروی شیمی درمانی خارجی و خرید داروی شیمی درمانی از ترکیه

فهرست آنتی‌بیوتیک‌های آنتی تومور:

آنتراسایکلین‌ها: آنترا سایکلین‌ها یکی از انواع آنتی بیوتیک‌های ضد توموری هستند که با آنزیم‌های دخیل در کپی کردن DNA در طول چرخه سلولی تداخل می‌کنند. آن‌ها با DNA پیوند می‌خورند و از این طریق مانع از  کپی شدن و تکثیر سلول‌ها می‌شوند. (آنزیم ها پروتئین‌هایی هستند که سرعت واکنش‌های شیمیایی را در سلول تسریع می کنند.) این داروی شیمی درمانی به طور گسترده برای انواع سرطان‌ها استفاده می‌شود.

لیست آنتراسایکلین‌ها:

یک نگرانی عمده هنگام تجویز این داروها این است که اگر در دوزهای بالا مصرف شوند، می‌توانند به طور دائمی به قلب آسیب برسانند. به همین دلیل ، محدودیت‌های دوز مادام العمر اغلب روی این داروها اعمال می‌شود.

مهارکننده های توپوایزومراز

خرید داروی شیمی درمانی خارجی
خرید داروی شیمی درمانی خارجی

به این نوع از داروهای شیمی درمانی، آلکالوئیدهای گیاهی نیز گفته می‌شود. آن‌ها با آنزیم‌هایی به نام توپوایزومراز تداخل می‌کنند و عملکرد آن را مختل می‌کنند. این آنزیم به جدا کردن رشته‌های DNA برای تکثیر سلول‌ها کمک می‌کند. از داروهای مهارکننده توپوایزومراز برای درمان سرطان‌های خاص و همچنین سرطان‌های ریه، تخمدان، دستگاه گوارش، روده بزرگ و لوزالمعده استفاده می‌شود.

بازدارنده‌های توپوایزومراز بر اساس نوع آنزیمی که بر آن اثر می‌کنند به دو گروه تقسیم می‌شوند:

مهارکننده های توپوایزومراز I (کامپتوسین) عبارتند از:

مهارکننده های توپویزومراز II (اپی پودوفیلوتوکسین) عبارتند از:

مهار کننده‌های توپویزومراز II می‌توانند خطر ابتلا به سرطان دوم را افزایش دهند.

مهار کننده‌های میتوتیک

داروهای شیمی درمانی تحت عنوان بازدارنده‌های میتوتیک، آلکالوئیدهای گیاهی نیز نامیده می‌شوند. این داروها ترکیباتی هستند که از محصولات طبیعی مانند گیاهان بدست می‌آیند. آن‌ها از طریق جلوگیری از تقسیم سلول‌ها برای تشکیل سلول‌های جدید عمل می‌کنند، اما متاسفانه می‌توانند با جلوگیری از ساخت آنزیم‌های تولید کننده پروتئین مورد نیاز برای تولید سلول، در تمام مراحل به سلول‌ها آسیب برسانند.

نمونه‌هایی از مهارکننده‌های میتوز شامل تاکسان‌ها و آلکالوئیدهای وینکا هستند.

تاکسان‌ها شامل موارد زیر هستند:

آلکالوئیدهای وینکا شامل موارد زیر است:

این دسته از داروهای شیمی درمانی برای درمان انواع مختلف سرطان از جمله سرطان پستان، سرطان ریه، سرطان میلوم، سرطان لنفوم و سرطان خون استفاده می‌شوند. این داروها ممکن است باعث آسیب عصبی شوند که در این حالت می‌توان دوز مصرفی را محدود کرد.

کورتیکواستروئیدها

یکی از داروهای شیمی درمانی

کورتیکواستروئیدها، که معمولاً به آنها استروئید گفته می‌شود، هورمون‌های طبیعی و داروهای شبه هورمونی هستند که در درمان بسیاری از انواع سرطان و همچنین بیماری‌های دیگر مفید هستند. وقتی این داروها به عنوان بخشی از درمان سرطان استفاده می‌شوند، داروهای شیمی درمانی محسوب می‌شوند.

لیست داروهای شیمی درمانی کورتیکواستروئیدی:

از استروئیدها معمولاً برای جلوگیری از حالت تهوع و استفراغ ناشی از شیمی درمانی استفاده می‌شود. این داروها همچنین قبل از برخی از تجویز انواع شیمی درمانی برای جلوگیری از واکنش‌های شدید آلرژیک استفاده می‌شوند.

گردشگری پزشکی

Scan the code
Call Now Button