سرویس دهی عالی

با ما همراه شوید

09032486073

ارتباط با ما

سرویس 365

در خدمت هموطنان عزیز

مرکز فروش و خرید برد تلویزیون سبزوار

لیست قیمت در مرکز فروش و خرید برد تلویزیون سبزوار و  برد انواع تلویزیون LCD,LED,PLASMA با برندهای مطرح سامسونگ،سونی، ال جی ،اسنوا ، ایکس ویژن، تی سی ال و غیره….با ما در تماس باشید

مرکز فروش و خرید برد تلویزیون سبزوار
مرکز فروش و خرید برد تلویزیون سبزوار

در صورتی که قطعه مورد نظر را پیدا نکردید می توانید از طریق راه های ارتباطی ما در تلگرام یا واتساپ با ما در ارتباط باشید و همکاران ما به سرعت پاسخ سوالات شما را خواهند داد.شماره تماس و لینک های ارتباطی در انتهای سایت قابل مشاهده هستند.

مرکز فروش و خرید برد تلویزیون سبزوار

مین برد تلویزیون و فروش آن در سبزوار

ممکن است برای شما نیز این پرسش ایجاد شده باشد که مین برد تلویزیون چیست و چه کارکردی دارد. این سوال به ویژه زمانی برای شما مطرح می گردد که تلویزیون شارپ و ال جی و … مورد استفاده تان خراب شده و تعمیرکاران عقیده داشته باشند که اشکال پیش آمده در آن ناشی از مین برد تلویزیون است.

همانگونه که می دانید در دنیای امروز، تلویزیون ها به اشکال مختلفی تولید می گردند. تلویزیون های نسل جدید و به اصطلاح LCD، LED و پلاسما در درون خود بردهای متعدد و متفاوتی دارند که هر کدام از آنها وظیفه ای خاص دارند.  مین برد یا برد مادر Main board یکی از بوردهای موجود در دستگاه تلویزیون است که به نوعی اصلی ترین بخش تلویزیون به حساب می آید.

یدک کش کمال شهر

نمایندگی تعمیر یخچال سبزوار

Scan the code
Call Now Button