سرویس دهی عالی

با ما همراه شوید

09032486073

ارتباط با ما

سرویس 365

در خدمت هموطنان عزیز

ویزا انگلیس برای افغان ها

انگلیس یکی از قدرتمندترین کشورهای دنیا است که در شمال غربی اروپا واقع شده است و ما خدمات ویزا انگلیس برای افغان ها را انجام می دهیم.

این کشور با دارا بودن تاریخ فراوان، فرهنگی پویا، تولیدات صنعتی بیشتر و اقتصاد قوی، یکی از محبوب ترین کشورهای جهان است. پایتخت این کشور لندن است که با داشتن جاذبه های گردشگری، شهر قابل توجهی برای بازدیدکنندگان است.

زبان رسمی انگلیسی است، اما در کشور مهاجرتی بسیاری از زبان ها به کار می روند. همچنین انگلیس یک کشور دمکراتیک است و مجلسی در سیستم قدرت این کشور دارد.

آثار باستانی، اماکن تاریخی و پارک های بزرگ کشور انگلیس یکی از جذابترین مناطق برای گردشگری را فراهم می کند.

ویزا انگلیس برای افغان ها

ویزا یک مجوز مهاجرت به یک کشور می باشد که به شخصی که میخواهد به این کشور سفر کند، صادر می شود. انواع ویزا عبارتند از:

1- ویزای گردشگری: برای سفر به کشورهای دیگر با هدف تفریح و گردشگری صادر می شود.

2- ویزای دانشجویی: برای افرادی که می خواهند در یک دانشگاه شرکت کنند در کشوری دیگر، ایجاد شده است.

3- ویزای تجاری: برای کسب و کارهای خارجی و همچنین برای شرکت در نمایشگاه های تجاری و همایش های بین المللی، صادر می شود.

4- ویزای کاری: برای افرادی که به دنبال کار در یک کشور دیگر هستند، به صورت تمام وقت و یا پاره وقت، صادر می شود.

5- ویزای واژگونی: برای افرادی که برای انجام کارهای خیریه و کمک به جامعه ای در کشور هایی با شرایط غیرعادی سفر می کنند، صادر می شود.

ویزا انگلیس برای افغان ها

یکی از مهمترین مراحل برای سفر به انگلستان، دریافت ویزای لازم است. افغان های علاقه‌مند به سفر به انگلستان، باید ویزای مناسب را دریافت کنند.

با دریافت ویزای انگلستان، شما می توانید به کشور زیبا و پویای انگلستان سفر کرده و از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری آن استفاده کنید.

ویزای انگلستان برای افغان ها به صورت آنلاین و از طریق ارتباط با شماره واتساپ قابل دریافت است و باید با مطالعه دقیق شرایط و نحوه درخواست آن، اقدام به ثبت نام کنید.

در صورتی که شما به دنبال یک تجربه سفر خاطره‌انگیز هستید، دریافت ویزای انگلستان به شما توصیه می شود.با ما از طریق واتساپ در  ارتباط باشید

ویزای کار انگلیس برای تمامی افرادی که می‌خواهند به صورت دائمی یا موقت در این کشور مشغول به کار شوند، الزامی است. مهمترین شرط برای دریافت ویزای کار، داشتن پذیرش از یک کارفرما در انگلیس و ارائه مدارک ضروری به دولت انگلیس است.

برای دریافت ویزای کار مخصوصاً برای دوام کار در انگلیس، باید از تحصیلات و تجربه کافی در رشته مربوطه نیز برخوردار باشید. همچنین لازم است دارای آشنایی با زبان انگلیسی باشید تا بتوانید با رفتار و فرهنگ این کشور سازگاری داشته باشید.

دریافت ویزای کار انگلیس، معمولاً طولانی مدت و هزینه‌بر است و برای دریافت آن، نیاز به پرداخت بیمه بیکاری و ارائه اطلاعات شخصی و معمولاً همراه با یک مصاحبه در سفارت انگلیس است. بهتر است جهت دریافت کامل تر، به سایت سفارت انگلیس در کشور خود مراجعه کنید.

Scan the code
Call Now Button