سرویس دهی عالی

با ما همراه شوید

09032486073

ارتباط با ما

سرویس 365

در خدمت هموطنان عزیز

اقامت انگلیس برای عراقی ها

همیشه رویای رفتن به لندن و گشت زنی در کوچه و پس‌کوچه‌های لندن و اقامت انگلیس برای عراقی ها بوده، اما تا حرف مهاجرت عراقی ه به انگلستان  پیش‌آمده، استرس سر تا پای وجودتان را گرفته است. نگران نباشید. این استرس را تنها شما نیستید که تجربه می‌کنید، بلکه تمام کسانی که می‌خواهند خانه و کاشانه‌شان را در کشور دیگری بنا کنند، با این استرس و اضطراب درگیر هستند.

انگلستان پایتخت بریتانیای کبیر و یکی از قدرتمندترین کشورهای جهان است. شمال انگلستان به اسکاتلند می‌رسد و غرب آن با ولز هم‌مرز است.

جالب است بدانید که انگلستان تنها همین دو مرز خاکی را با همسایه‌های اطرافش دارد و بقیه مرزهای آن به دریای شمال، دریای سلتیک و آبی بیکران کانال مانش ختم می‌شود. به خاطر این موقعیت جغرافیایی خاص، انگلستان دارای بیشتر از صد جزیره بزرگ و کوچک است.

اقامت انگلیس برای عراقی ها
اقامت انگلیس برای عراقی ها

در کنار مزایا و منفعت‌هایی که اقامت انگلیس برای عراقی ها را  دارد، مشکلاتی نیز بر سر راه مهاجران دیده می‌شود. بعضی از این مشکلات عبارتند از:

  • بالا بودن هزینه‌های زندگی
  • بالا بودن مالیات در انگلستان
  • گران بودن قیمت خانه برای اجاره یا خرید
  • گران بودن انرژی
  • سختی‌های مربوط به کاریابی پس از اتمام تحصیل
  • جدا شدن انگلیس از اتحادیه اروپا

اقامت انگلیس برای عراقی ها

نکته: حتما تا امروز اخبار مربوط به برگزیت (Brexit) یا جدایی بریتانیا از اتحادیه اروپا به گوشتان رسیده است. طبق این خبر، از این به بعد شهروندان اروپایی نمی‌توانند به‌راحتی به انگلستان رفت‌وآمد کنند یا در این محدوده کار کنند. این قانون برای شهروندان انگلستان هم صدق می‌کند. این برنامه از ۳۱ دسامبر ۲۰۲۰ اجرا می‌شود و پیامدهایی برای اروپا و انگلستان دارد؛ بنابراین موقع انتخاب انگلستان به‌عنوان کشور رویایی­تان برای مهاجرت، حتما این نکته را هم در نظر داشته باشید.

امدادخودرو سراسری

اقامت انگلیس برای افغان ها

Scan the code
Call Now Button