سرویس دهی عالی

با ما همراه شوید

09032486073

ارتباط با ما

سرویس 365

در خدمت هموطنان عزیز

نحوه خرید ملک در استانبول

“استانبول، پرطرفدارترین مقصد خرید ملک در جهان! با بازدهی بالا و فرصت‌های بی‌نظیر، خرید ملک در استانبول رویای همه شما را به حقیقت تبدیل می‌کند. از مراحل انتخاب و معرفی بهترین املاک تا راهنمایی در معاملات حقوقی، تیم ما با شما همراه خواهد بود. از امتیازات فوق‌العاده مالیاتی و تسهیلات بانکی نیز بهره‌مند شوید. برای اطلاعات بیشتر و آغاز خرید خود، با ما تماس بگیرید.”

“استانبول، با تاریخچه فرهنگی بی‌نظیر و موقعیت جغرافیایی استراتژیک، جذاب‌ترین گزینه برای خرید ملک در ترکیه است. بازار مسکن پویا، انواع املاک متنوع از آپارتمان‌های لوکس شهری تا ویلای ساحلی را ارائه می‌دهد.

 نحوه خرید ملک در استانبول

تیم ما از متخصصان محلی آگاه از بازار ملک و قوانین مربوطه تشکیل شده است. ما با شناسایی نیازهای شما، بهترین انتخاب‌های ملکی را برای شما معرفی می‌کنیم و در تمام مراحل خرید، از پیشنهاد قیمت تا انجام معامله، راهنمایی می‌کنیم.

از نقاط محبوب خرید ملک در استانبول می‌توان به مناطق معروف مانند تقسیم، بشیک‌طاش، بویوک‌چک‌میجه، و اورتاکوی اشاره کرد. هر منطقه امکانات و نقاط جذاب خود را دارد که با توجه به نیازها و سلیقه شما، بهترین انتخاب را خواهید داشت.

نحوه خرید ملک در استانبول
نحوه خرید ملک در استانبول

استانبول، همچنین یک شهر پرانرژی با زندگی شبانه روزی پویا و رستوران‌ها، بازارها و مراکز خرید بی‌نظیر است. همه اینها باعث می‌شود خرید ملک در این شهر، به علاوه سرمایه‌گذاری با ارزشی برای شما باشد.

به ما بپیوندید و با همکاری ما، رویای خرید ملک در استانبول را به واقعیت تبدیل کنید. از طریق اپلیکیشن ما یا با تماس تلفنی با تیم ما، با مشاوران ما تماس بگیرید و اطلاعات بیشتری دریافت کنید. همچنین می‌توانید تور بازدید از املاک را نیز درخواست دهید تا با بهترین گزینه‌ها آشنا شوید و تصمیم خرید خود را به طور اطمینان‌بخش‌تری بگیرید. منتظر شنیدن از شما هستیم!”

“همچنین، خرید ملک در استانبول به عنوان یک سرمایه‌گذاری بازدهی و مطمئن شناخته می‌شود. رشد پرشتاب بازار مسکن و افزایش ارزش ملک‌ها در این شهر، به شما فرصتی مناسب برای بهره‌مندی از ارزش افزوده فراهم می‌کند. بنابراین، خرید ملک در این شهر به علاوه استفاده شما از آن به عنوان محل زندگی یا تعطیلات، می‌تواند یک استراتژی پربازده برای سرمایه‌گذاری باشد.

در طول مراحل خرید ملک در استانبول، تیم ما با شما در تمامی مسائل مربوط به تراکنش‌های حقوقی و اسناد ملکی همراهی می‌کند. ما به شما کمک خواهیم کرد تا بهترین شرایط قرارداد را برای معامله‌ی خود ایجاد کنید و از نگرانی‌های حقوقی مرتبط با خرید ملک در کشور خارجی جلوگیری کنید.

 نحوه خرید ملک در استانبول "استانبول، پرطرفدارترین مقصد خرید ملک در جهان! با بازدهی بالا و فرصت‌های بی‌نظیر، خرید ملک در استانبول رویای همه شما را به حقیقت تبدیل می‌کند. از مراحل انتخاب و معرفی بهترین املاک تا راهنمایی در معاملات حقوقی، تیم ما با شما همراه خواهد بود. از امتیازات فوق‌العاده مالیاتی و تسهیلات بانکی نیز بهره‌مند شوید. برای اطلاعات بیشتر و آغاز خرید خود، با ما تماس بگیرید."
"استانبول، با تاریخچه فرهنگی بی‌نظیر و موقعیت جغرافیایی استراتژیک، جذاب‌ترین گزینه برای خرید ملک در ترکیه است. بازار مسکن پویا، انواع املاک متنوع از آپارتمان‌های لوکس شهری تا ویلای ساحلی را ارائه می‌دهد.تیم ما از متخصصان محلی آگاه از بازار ملک و قوانین مربوطه تشکیل شده است. ما با شناسایی نیازهای شما، بهترین انتخاب‌های ملکی را برای شما معرفی می‌کنیم و در تمام مراحل خرید، از پیشنهاد قیمت تا انجام معامله، راهنمایی می‌کنیم.
نحوه خرید ملک در استانبول

استانبول با محیط زیبا، فرهنگ متنوع و امکانات پیشرفته، یک جذاب‌ترین مقصدهای سفر و سکونت است. خرید ملک در این شهر، شما را به یک تجربه‌ی فراموش‌نشدنی و سرشار از امکانات همراه خواهد کرد.

اگر شما هم به دنبال خرید ملک در استانبول هستید، با ما تماس بگیرید تا با تیم ما ارتباط برقرار کنید و اطلاعات بیشتری دریافت کنید. ما آماده‌ایم تا رویاهای خرید ملک شما را به واقعیت تبدیل کنیم و در تمام مراحل این مسیر، همراهی شما باشیم. منتظر شنیدن از شما هستیم!”

“بهره‌مندی از خدمات مشاوره حرفه‌ای، یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های همکاری با تیم ما در خرید ملک در استانبول است. ما به عنوان متخصصین با تجربه، با دقت به نیازها و اهداف شما گوش می‌دهیم و انتخاب‌هایی را مطابق با بودجه و ترجیحات شما ارائه می‌دهیم.

از زمان تصمیم‌گیری تا مراحل نهایی خرید، ما با شما همراه خواهیم بود و راهنمایی‌های لازم را ارائه خواهیم داد. از انتخاب بهترین منطقه برای خرید ملک، معرفی املاک با بازدهی بالا، بررسی اسناد ملکی، تنظیم قراردادهای قانونی تا هماهنگی‌های نهایی و انجام مراحل تحویل ملک، تیم ما همواره در کنار شما خواهد بود.

از تجربه‌ی خرید ملک در کشور خارجی لذت ببرید و از خدمات ویژه‌ای که برای شما ارائه می‌دهیم، بهره‌مند شوید. به ما اعتماد کنید تا بهترین‌ها را برای شما فراهم آورده و خرید ملک در استانبول را به یک تجربه‌ی مثبت تبدیل کنیم.

برای شروع این ماجراجویی، با ما تماس بگیرید یا از طریق اپلیکیشن ما با مشاوران ما در ارتباط باشید. شما می‌توانید درخواست‌های خود را مشخص کنید و ما بهترین‌ها را برای شما خواهیم یافت. با ما همراه شوید و از خرید ملک در استانبول با خیالی آسوده و مطمئن لذت ببرید. منتظر تماس شما هستیم!”

نحوه خرید ملک در استانبول و درخواست انتقال سند

در این مرحله مالک باید درخواست خود مبنی بر ارائه اقدامات مقدماتی انتقال سند را پیش از انجام هرگونه عقدی در سازمان ثبت اسناد و املاک ارائه کند. در صورت عدم ارائه درخواست در زمان مقرر، انتقال سند با تاخیر مواجه خواهد شد.

نحوه خرید ملک در استانبول و مدارک مورد نیاز جهت انتقال سند

نحوه خرید ملک در استانبول و پرداخت هزینه ملک

در این مرحله از مراحل خرید ملک در ترکیه پرداخت قیمت ملک یا خانه  مطابق با شرایط امضا شده در قرارداد انجام می پذیرد. انتقال از راه بانک ها و موسسات مالی خصوصی برای پرداخت قیمت ملک خریداری شده (هم با ارز خارجی، و هم بدون آن)، و همچنین از وجوه حاصل از فروش و یا استفاده از ملک، هیچ گونه محدودیتی ندارد.

نحوه خرید ملک در استانبول و اخذ مالکیت

پس از کسب پاسخ مثبت از سازمان های بازرسی مربوط به شهروندان خارجی و پرداخت مالیات و عوارض مربوطه، خریدار اسناد اصلی را دریافت می کند که در آن، مالکیت ملک (تاپو) ثبت شده است و تاییدکننده انتقال مالکیت از فروشنده به مالک جدید می باشد. تاپو، مالکیت، به معنای ایجاد یک حق بی انتها و مطلق مالکیت است، که پس از انعقاد قرارداد خرید و فروش، امکان به چالش کشیدن آن به هیج وجه وجود ندارد. یک یا چند فرد و یا شخص حقوقی ممکن است صاحبان املاک و مستغلات باشند.

نکات مهم در زمان  نحوه خرید ملک در ترکیه

Scan the code
Call Now Button