سرویس دهی عالی

با ما همراه شوید

09032486073

ارتباط با ما

سرویس 365

در خدمت هموطنان عزیز

دوچرخه اقساطی در ارومیه

به سختی بتوان اختراع دوچرخه را به شخص یا محل خاصی نسبت داد.ما با فروش دوچرخه اقساطی در ارومیه در خدمت خانواده ها هستیم.دوچرخه امروزی (مجهز به پدال و زنجیر انتقال نیرو) محصول یک روند طولانی از نظر زمانی و یک سطح گسترده، از نظر جغرافیایی است. در کل شاید بتوان «روروک» را نوعی دوچرخه ابتدایی فرض کرد که بتدریج، به دوچرخه امروزی، تکامل پیدا کرده‌است.

دوچرخه اقساطی در ارومیه
دوچرخه اقساطی در ارومیه
پدال دوچرخه

با این حال مواردی از این سیر تکاملی در تاریخ ثبت شده‌است. از جمله در حدود سال ۱۸۲۰ میلادی، یک بارون آلمانی بنام کارل درایس یک مدل چوبی از وسیله نقلیه‌ای ساخت که تنها بر روی دو چرخ حرکت می‌کرد.

دوچرخه اقساطی در ارومیه

اگر چه دوچرخه درایس دارای پدال نبود، اما بعضی‌ها این نمونه را بعنوان اولین دوچرخه می‌شناسند. در ادامه، یک آهنگر اسکاتلندی بنام (Kirkpatrick MacMillan) در سال ۱۸۳۹ مدل مشابه آهنی ساخت.

هر چند در مورد این ادعا اختلاف نظر وجود دارد اما به‌طور اتفاقی، در سال ۱۸۴۲ یک روزنامه در گلاسکو، اولین حادثه با این نوع دوچرخه در ترافیک را گزارش داده‌است‌. در اوایل دهه ۱۸۶۰ یک فرانسوی به نام (Pierre Michaux) همراه دستیارانش با افزودن پدالی که مستقیماً به یک چرخ بزرگ در جلو متصل بود، طرح و ساخت دوچرخه را متحول کرد.

این مدل، اولین نمونه از دوچرخه بود که به خط تولید انبوه رسید. در دهه ۱۸۹۰ میلادی پیشرفت دوچرخه، شتاب گرفت و بدنبال چند اختراع پی‌درپی، دوچرخه‌هایی به بازار آمد که مجهز به زنجیر بودند و توسط گردش چرخ عقب حرکت می‌کردند. این دوچرخه‌ها به دوچرخه‌های امروزی شباهت بیشتری داشتند.

دوچرخه اقساطی در ارومیه
دوچرخه اقساطی در ارومیه

اثرات دوچرخه سواری بر سلامت روانی کلی مورد مطالعه قرار گرفته است. یک مطالعه اروپایی شرکت کنندگانی که از دوچرخه برای حمل و نقل و تردد استفاده میکردند را در مورد سلامتی روانی مورد بررسی قرار داده است، نتایج مطلوبی را در گزارش وجود دارد.

گروه استفاده کنندگان از دوچرخه عمدتاً سلامت خود را خوب و استرس کم را گزارش داده اند و زندگی مطلوب و سرزندگی بهتر و احساس تنهایی کمتر را گزارش کردند.

این نتایج را به می توان به مزایای اقتصادی و احساس استقلال و هویت به عنوان عضوی از جامعه دوچرخه سواران نیز نسبت داد.

دوچرخه در ارومیه.دوچرخه فروشی در ارومیه.قیمت دوچرخه در ارومیه.فروشگاه دوچرخه در ارومیه.دوچرخه اقساطی در ارومیه.نمایندگی دوچرخه در ارومیه.دوچرخه قسطی در ارومیه

نمایندگی کولرگازی زیباشهر

Scan the code
Call Now Button