سرویس دهی عالی

با ما همراه شوید

09032486073

ارتباط با ما

سرویس 365

در خدمت هموطنان عزیز

شرکت خدمات نظافتی ارومیه

نظافت منزل و خدمات نظافت ساختمان با نظافتچی خانم و آقا در شرکت خدمات نظافتی ارومیه

ما برای رفع نیاز شما مجموعه‌ای از متخصصان نظافت خانم و آقا را گرد هم آورده است. با آرامش خیال نظافت خانه‌ی خود را به ما بسپارید و داشتن خانه‌ای تمیز و درخشان را با آچاره تجربه کنید.

نظافت 4 ساعته
آقا 500,000
خانم 590,000
نظافت 6 ساعته
آقا 680,000
خانم 790,000
نظافت 8 ساعته
آقا 860,000

خانم 990,000

سرویس نظافت شامل انجام چه خدماتی می باشد؟

برخی از قسمت ها در منزل بسیار مهم هستند و باید برای تمیز کردن آنها حساسیت و دقت زیادی به خرج داد.ما در تلاش هستیم مجرب ترین متخصص ها را برای نظافت بخش های مختلف منزل شما اعزام کنیم.

شرکت خدمات نظافتی ارومیه
شرکت خدمات نظافتی ارومیه

نظافت اتاق خواب

مهم‌ترین نکته در نظافت اتاق خواب شستشوی منظم ملحفه‌ها و روبالشی‌هاست. متخصصان نظافت منزل ما با هماهنگی شما این امور را با استفاده از بهترین مواد شوینده انجام خواهند داد؛ چون استفاده از مواد شوینده استاندارد برای سلامتی شما و عزیزانتان بسیار مهم است.

نظافت سرویس بهداشتی و حمام

سرویس بهداشتی یکی از مهم‌ترین نقاط موثر در سلامت افراد خانواده است، به همین دلیل نظافت آن به‌صورت اصولی و حرفه‌ای و با استفاده از مواد شوینده مناسب انجام می‌شود.
تمام ابزار، دستکش و دستمال‌هایی که برای تمیز کردن این بخش از خانه استفاده می‌شود باید مخصوص سرویس بهداشتی باشد.

نظافت آشپزخانه و کابینت ها

آشپزخانه قلب خانه است و معمولاً زمان زیادی از نظافت منزل را به خود اختصاص می‌دهد.
با توجه به اهمیت این بخش از خانه، تمیز کردن قسمت‌های مختلف مانند کابینت‌ها، یخچال، سینک ظرفشویی، اجاق گاز، هود و سینک با دقت و حوصله توسط متخصصان نظافت منزل آچاره انجام خواهد شد.

نظافت سالن پذیرایی

درباره سرویس نظافت

نظافت منزل و پیدا کردن نظافتچی مطمئن و حرفه‌ای در این روزهای پرمشغله به دغدغه بسیاری از ما تبدیل شده است. مجموعه‌ای از نظافتچی‌های خانم و آقای متخصص و مطمئن را گرد هم آورده تا شما بتوانید بدون دغدغه و به‌راحتی برای نظافت منزل خود به نظافتچی‌ متخصص دسترسی پیدا کنید.

شرکت خدمات نظافتی ارومیه

برای ثبت درخواست کارگر نظافت منزل کافی است روی دکمۀ «شروع کنید» کلیک کنید و به چند سوال پاسخ دهید تا در چند دقیقه سفارش شما بدون پرداخت هزینه ثبت شود. سپس نظافتچیان ما برای ارائه خدمات به شما اعلام آمادگی می‌کنند و شما می‌توانید با بررسی سوابق و نظرات دیگران بهترین فرد را انتخاب کنید. این داده‌ها تماما توسط مشتریان قبلی نوشته شده است و 100 درصد واقعی است و ملاک خوبی برای ارزیابی کیفیت خدمات ما است.

شرکت خدمات نظافتی ارومیه

امداد خودرو جنوب تهران

Scan the code
Call Now Button