سرویس دهی عالی

با ما همراه شوید

09032486073

ارتباط با ما

سرویس 365

در خدمت هموطنان عزیز

پرده سرا در ارومیه

پرده سرا در ارومیه بزرگترین واردکننده پرده های توری ترک در شمال غرب کشور

پرده سرا در ارومیه فروش با شرایط مناسب شما

پرده سرا در ارومیه با عرضه انواع پرده دکوری،پرده توری ساده،پرده سلنتطی،پرده قابی،پرده زبرا
پرده سرا در ارومیه
پرده سرا در ارومیه

پرده سرا در ارومیه با خدمات ارسال انواع پرده به تمام نقاط کشور

بورس پرده و مفروضات فقط در پرده سرا در ارومیه

خرید به قیمت عمده در پرده سرا در ارومیه
پرده سرا در ارومیه
پرده سرا در ارومیه

پرده ها می‌توانند حال و هوای فضا را عوض کنند و به اتاق‌ها جانی تازه ببخشند یا برعکس، اتاق را خفه و کوچک جلوه دهند. به همین دلیل است که به سادگی نمی‌توان از این اجزاء مهم دکوراسیون داخلی چشم‌پوشی کرد. آراستگی، جذابیت، ظرافت، ضخامت، رنگ، طرح و جنس پرده، می‌تواند در نوع کاربرد آن تفاوت ایجاد کند؛

برای مثال پرده اتاق نشیمن در فضایی اجرا می‌شود که در آن از مهمانان پذیرایی می‌شود، بنابراین باید چشم‌نواز، راحت و در عین ‌حال منحصربه فرد باشد و سلیقه و علایق صاحب‌خانه را به نمایش بگذارد.

اما ویژگی‌ها و کاربردهای پرده برای مکان‌های رسمی مانند ادارات، بانک‌ها، هتل‌ها و شرکت‌ها متفاوت است

تقریباً همه ما می‌دانیم پرده چیست و شاید عجیب به نظر برسد که چرا می‌خواهیم این واژه را دوباره تعریف کنیم، اما مسأله این‌جاست که با تعریف این واژه، برخی از مهم‌ترین کاربردهای پرده که شاید به چشم نیامده باشند نیز توضیح داده می‌شوند. پرده به تکه پارچه ساده یا پرنقش و نگاری گفته می‌شود که معمولاً برای تنظیم نور مناسب اتاق، نمای ظاهری و تنظیم جریان هوا استفاده می‌شود. البته کاربردهای پرده به همین موارد محدود نمی‌شود و در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

نبرد نور و پرده، نبردی دائمی و قدیمی است. شاید آن زمان که انسان متوجه شد نور بیش از حد هم مانند سایه بیش از حد می‌تواند آزارنده باشد، به دوخت پرده روی آورد. یکی از مهم‌ترین کاربردهای پرده‌، ایجاد تعادل بین نور و سایه است و حتی در دنیای روان‌شناسی، از پنجره‌درمانی برای تعدیل نیروهای روانی استفاده می‌شود.

مزایای پرده

معایب پرده

پوشاندن پنجره

گاهی از پرده‌ها برای اصلاح پنجره‌های نامتقارن یا نه چندان زیبا استفاده می‌شود. وجود طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها، الیاف و طرح‌ها باعث می‌شود برای انتخاب مدل پرده‌ای که با سبک و طراحی داخلی خانه یا محل کار مطابقت داشته باشد، دچار محدودیت نشوید. توصیه ما این است که به گونه‌ای از پرده‌ها برای پوشاندن پنجره‌ها استفاده کنید که جذابیت پیچیده و ظریفی را خلق کنند.

خریید عطر در ارومیه

تور شمال از ارومیه

Scan the code
Call Now Button