سرویس دهی عالی

با ما همراه شوید

09032486073

ارتباط با ما

سرویس 365

در خدمت هموطنان عزیز

قیمت دستگاه پوست کن بادام

بهترین قیمت دستگاه پوست کن بادام را از تولیدکننده و بصورت مستقیم از ما بگیرید.

مزیت های پوست کن بادام

نصب و کاربری آسان، ساده و بی دردسر
دارای هزینه تعمیر و نگهداری کم
قابل سفارشی سازی و تولید به دو صورت تکفاز و سه فاز
مجهز به دریچه تنظیم برای کنترل مقدار ورودی بادام
مجهز به شاسی آهنی مستحکم و بادوام
پوست کن بادام مجهز به موتور گیربکس دار
قابل سفارشی سازی و تولید به دو نوع پایه های ثابت یا پایه های چرخدار
دارای بدنه فلزی، مستحکم و مقاوم
دارای رنگ استاتیک کوره ای
امکان سفارشی ساز دستگاه با توجه به نیاز مشتری
با یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش

در ساخت دستگاه پوست کن بادام توسط تولیدی ما،از بهترین و با دوام ترین قطعات ممکن استفاده شده است، به همین دلیل این دستگاه دوام و طول عمر بسیار زیادی دارد و شما با یک بار خرید پوست گیر بادام می توانید تا سال ها از این دستگاه استفاده کنید.

با کمک این دستگاه می توانید حجم زیادی از بادام ها را براحتی و با سرعت پوست بگیرید و به این ترتیب از فاسد شدن پوست سبز آن ها جلوگیری کنید. به سبب کیفیت بالای قطعات، این دستگاه مصرف برق بهینه ای دارد و در ضمن به شما این امکان را می دهد که در هزینه های کارگری و زمان خود صرفه جویی کنید. میزان استهلاک این دستگاه بسیار کم است و شما می توانید از طریق ارائه خدمت پوستگیری به بقیه کشاورزان کسب درآمد نمایید.

قیمت دستگاه پوست کن بادام

باغداری کلاً حرفه سخت و پرکاریه، پوستِت کنده میشه تا درختا رو به مرحله میوه دهی برسونی، بعد تازه میرسی به مرحله برداشت محصول و بعدش عرضه محصولات به بازار که هفت خانیه برای خودش! این وسط اونایی که باغ بادام، گردو، پسته و… دارند، یه خان اضافه هم دارن!

خانِ پوست گیری از خشکبار! محصولات آجیلی مثل بادام، پسته، گردو، فندق و … موقع برداشت دو پوسته جداگانه دارند، پوسته سخت و پوسته سبزی که روی پوسته سخت قرار داره. باغداران پیش از اینکه محصول خودشون رو بفرستند به بازار، باید پوسته سبز این آجیل ها رو جدا کنن. مرحله پوستگیری از این خشکبار کار بسیار وقت گیریه، به همین دلیل شرکت هیمورا که یکی از تولید کنندگان حرفه ایِ دستگاه های کشاورزیه، برای کمک به کشاورزان دستگاه پوست کن بادام طراحی و تولید کرده.

کار با دستگاه های پوستگیر بادام خیلی راحته و می تونه در عرض مدت کمی، پوست مقدار خیلی زیادی از بادام ها را از پوسته سخت اونا جدا کنه. طراحی این دستگاه ها به گونه ایه که شما می تونین پوست سبز هر نوع بادامی رو صرفنظر از اینکه کاغذی یا سنگی باشند، بدون آسیب زدن به اونا جدا کنین.

در ضمن چون ما در ساخت دستگاه های خود از بهترین و با کیفیت ترین متریال های ممکن استفاده می کنیم، این دستگاه ها دوام و طول عمر خیلی زیادی دارن و شما می تونین با یه بار خرید دستگاه پوست گیر بادام تا سال ها بدون هیچ دغدغه و زحمتی با خیال راحت محصول بادام خودتون رو پوست بگیرین و برای فروش آماده کنید

قیمت دستگاه پوست کن بادام
قیمت دستگاه پوست کن بادام

 

 

قیمت دستگاه پوست کن بادام
قیمت دستگاه پوست کن بادام

09032486073

با توجه به اینکه شما الان در صفحه مربوط به دستگاه پوست کن بادام هستید، یعنی به احتمال زیاد شما باغ بادام دارین یا به نحوی با بادام تازه سرو کار دارین. اگه باغ بادام داشته باشین لابد می دونین گرفتن پوست سبز بادام های تازه چقدر وقتگیر و خسته کننده ست.

قیمت دستگاه پوست کن بادام را از تولیدکننده بپرسید!

معمولاً بیشتر کشاورزان و خانواده هاشون روزها وقتشون بابت جدا کردن پوست سبز بادام ها تلف میشه، ساعت های متمادی که به کسالت و دلمردگی می گذرن، در حالیکه تو این زمان واقعاً میشه کارهای خیلی زیادی کرد. حالا شرکت هیمورا دستگاهی رو مخصوص شما تولید کرده که می تونه کار چندین روز شما رو، در عرض چند ساعت و به درستی انجام بده!

قیمت دستگاه پوست کن بادام

مسلماً پوستگیر بادام دستگاه مفید و فوق العاده بدرد بخوریه و خیلی بدردتون می خوره، ولی این دستگاهم مثل هر دستگاه دیگه ای معایب و محدودیت های خودشو داره!

برای همینم هست که ما ضمن اینکه شما رو دعوت می کنیم تا با خرید پوستگیر بادام کار خودتون راحت تر کنین اما قبل از خرید حتماً متن معرفی دستگاه رو بخونین تا با آگاهی کامل، بتونین بهترین و مناسب ترین دستگاهو بخرین. ما هم برای اینکه بتونیم به شما کمک کنیم تمام سعیمونو کردیم که مطالب سایت سرویس 365مختصر، مفید و جامع باشند

مطمئن باشید ما بهترین منتقدین دستگاه ها هستیم و در طول متن معرفی دستگاه، علاوه بر اینکه به شما گفتیم که چطور از این دستگاه بهتر و بهینه تر استفاده و نگهداری کنین، حتی محدودیت ها و معایب اون دستگاهو هم ذکر کردیم، پس خوندن متن معرفی محصولات می تونه به شما کمک کنه تا با خرید پوستگیر مناسب، یک سرمایه گذاری پرسود و درست انجام بدید

قیمت دستگاه پوست کن بادام

قابل سفارشی سازی و تولید به دو صورت تکفاز و سه فاز
مجهز به دریچه تنظیم برای کنترل مقدار ورودی بادام
مجهز به شاسی آهنی مستحکم و بادوام
مجهز به موتور گیربکس دار
به همراه گارانتی وخدمات پس از فروش معتبر قطعات

اجزای اصلی دستگاه پوست گیر سبز بادام

مخزن ورودی بادام

در قسمت بالای دستگاه پوست کن بادام ، مخزن ویژه ای، به عنوان ورودی بادام تعبیه شده است. یک سمت این مخزن باز است تا شما بتوانید بادام های خود را براحتی درون این ظرف بریزید، قسمت انتهایی مخزن نیز به شکل دریچه ای با در کشویی است. شما با باز و بسته کردن این دریچه می توانید میزان بادام ورودی به دستگاه را کنترل کنید.
شاسی

شاسی حکم اسکلت بندی دستگاه را دارد و طراحی و ساخت درست و اصولی آن باعث می شود دوام دستگاه پوستگیر بادام افزایش یابد. با توجه به اینکه شاسی، وزن کل دستگاه را تحمل می کند، در تولید این قسمت از فلزی باکیفیت و مقاوم استفاده می شود

شاسی پوستگیر بادام خود را به صورت آهنی تولید می کند؛ چون آهن جزو فلزاتی است که دوام و طول عمر بسیار بالایی دارد. البته اگر شما مایل باشید ما می توانیم شاسی دستگاه پوستگیر شما را با جنس فولاد ساخته و در اختیار شما قرار دهیم.

بدنه دستگاه

دستگاه پوست کن بادام بدنه ای مستحکم و با دوام دارد. در ساخت بدنه این دستگاه از فلز ضد زنگ و ضد خش با کیفیت استفاده شده است، به این ترتیب این دستگاه در برابر ضربات و عوامل محیطی بسیار مقاوم است. در ضمن بدنه این دستگاه توسط رنگ کوره ای الکترواستاتیک رنگ آمیزی شده است. در نتیجه شما می توانید هر زمان که لازم شد این دستگاه را شستشو دهید.

الکتروموتور کاربردی

الکتروموتور یکی از اصلی ترین بخش های دستگاه پوست گیر سبز بادام است. الکتروموتور در این تجهیزات به یک گیربکس قوی با توان بالا مجهز شده است. البته توان موتور هر دستگاه با توجه به ظرفیت آن انتخاب می شود. برای اینکه کارایی این پوست گیر افزایش یابد، این دستگاه ها به الکتروموتورهای موتوژن تبریز مجهز شده اند. برای اینکه مشتریان با توجه به نیاز و امکانات خود حق انتخاب داشته باشند، موتور این دستگاه ها از لحاظ مصرف برق در دو نوع تکفاز و سه فاز تولید می شوند.
بدنه دستگاه

دستگاه پوست کن بادام بدنه ای مستحکم و با دوام دارد. در ساخت بدنه این دستگاه از فلز ضد زنگ و ضد خش با کیفیت استفاده شده است، به این ترتیب این دستگاه در برابر ضربات و عوامل محیطی بسیار مقاوم است.

در ضمن بدنه این دستگاه توسط رنگ کوره ای الکترواستاتیک رنگ آمیزی شده است. در نتیجه شما می توانید هر زمان که لازم شد این دستگاه را شستشو دهید.

 

دستگاه علوفه خردکن
رزرواسیون با جالوکس

Scan the code
Call Now Button