سرویس دهی عالی

با ما همراه شوید

09032486073

ارتباط با ما

سرویس 365

در خدمت هموطنان عزیز

غذای خانگی ارومیه

غذای خانگی ارومیه و غذاهای آذربایجانی در ارومیه یک تجربه آشپزی منحصر به فرد را به شما ارائه می‌دهد. از جمله مشهورترین غذاهای این منطقه می‌توان به “کباب کوبیده” با گوشت عالی و انواع ادویه‌های خوشمزه، “قره‌قوروت” که یک پلوی خوشمزه با گیاهان دارویی و مرغ می‌باشد، و “ترشی تره” که با تره، سبزی خوشمزه‌ای تهیه می‌شود، اشاره کرد. همچنین “کوفته تبریزی” و “آش‌آذربایجان” نیز جزو لذیذترین غذاهای این منطقه هستند.

 
ما با مواد اولیه تازه و انتخاب‌های کیفیتی، غذاهایی خانگی و اصیل را برای شما تهیه می‌کنیم. اگر دنبال یک تجربه غذایی منحصر به فرد در ارومیه هستید، حتماً از این غذاها و مکان‌های غذایی فوق‌العاده دیدنی در این شهر لذت ببرید.

به علاوه، غذای خانگی ارومیه و غذاهای آذربایجانی در ارومیه با تنوع منوی خودشان به تمام سلیقه‌ها پاسخ می‌دهند. از غذاهای گوشتی تا گیاهی و از طعم‌های شیرین تا ترش، همه در این تجربه غذایی فرصت دارید.

غذای خانگی ارومیه

تماس فوری 09032486073

 
همچنین مراقبت از جزئیات و محیط دلنشین در رستوران‌ها و کافه‌های محلی ارومیه، تجربه شما را بیشتر ارتقا می‌دهد. می‌توانید از نوشیدنی‌های محلی مانند “آب معدنی ارومیه” نیز لذت ببرید.
 
به عنوان نتیجه، اگر به دنبال طعم‌های فراموش‌نشدنی و تجربه‌ای متفاوت در دنیای آذربایجانی هستید، غذای خانگی ارومیه و رستوران‌های معتبر آذربایجانی در این شهر گزینه‌هایی عالی هستند. همه اینها به شما فرصتی می‌دهند تا با غذاهای اصیل و فرهنگ غنی این منطقه آشنا شوید.
فست فود یکی از پرطرفدارترین انواع رستوران‌ها در ارومیه و سراسر جهان است. در ارومیه نیز شما می‌توانید از انواع خدمات فست فود لذت ببرید. در زیر لیستی از برخی از خدمات فست فود معروف در ارومیه آورده شده است:
 
برگرها: رستوران‌ها و کافه‌های فست فود در ارومیه برگرهای لذیذ با انواع ترکیبات و مزه‌های مختلف ارائه می‌دهند. برگرهای مرغ، گوشت گاو، گوشت گوساله، و حتی گیاهی می‌توانند انتخاب‌های عالی باشند.
 
 
ساندویچ‌ها: انواع ساندویچ‌های خوشمزه با مواد تازه و ادویه‌های متنوع در فست فودهای ارومیه موجودند. از ساندویچ مرغ تا ساندویچ گوشت، گزینه‌های زیادی دارند.
 
پیتزا: پیتزاهای فست فود در ارومیه با تاپینگ‌ها و سس‌های مختلف ارائه می‌شوند. از پیتزا معمولی تا پیتزاهای خاص با طعم‌های متنوع.
 
ناگتز و فرایز: این خوراکی‌های پرطرفدار نیز در بسیاری از رستوران‌های فست فود ارومیه موجود هستند.
 
پیش‌غذاها و سالادها: سالادها و پیش‌غذاهایی مثل ناچوز، سپزی، و کرفس فرایز نیز به عنوان ترافیک در غذاهای فست فود ارائه می‌شوند.
 
 
نوشیدنی‌ها: علاوه بر غذاها، نوشیدنی‌های مختلف مانند نوشابه‌ها، آب‌میوه‌ها، و نسکافه نیز در این رستوران‌ها موجود هستند.
 
به عنوان یک توصیه، قبل از رفتن به یک رستوران فست فود خاص، بهتر است منوی آن را بررسی کنید تا بدانید که چه گونه خدماتی ارائه می‌شود و آیا به سلیقه شما می‌خورد یا خیر.
 
 
سفارش غذای خانگی ارومیه و آشپزی در مجالس عزاداری عروسی و… .انواع غذاهای سنتی،ایرانی و آذربایجانی(دولما،ایران آشی و …)با بهترین کیفیت و استفاده از بهترین مواد اولیه با قیمت مناسب

جهت سفارش غذاهای خانگی در ارومیه،حداقل 48 ساعت قبل رزرو نمایید

غدای خانگی ارومیه
غدای خانگی ارومیه

آشپزی مراسم ختم و عروسی در ارومیه و  تشریفات مجالس عقد و عروسی

غذای خانگی ارومیه :یکی از مهم ترین و دغدغه های پدر و مادر عروس و داماد برای برگراری مراسم بله برون و عقد و نامزدی و عروسی انتخاب یک کترینگ خوبه که غذا با کیفیت و متنوع ارائه کند و همچنین سرویس دهی و سرو غذای مجالس به صورت شیک و عالی باشه و در کنارش بتونن تشریفات عقد و عروسی هم از صفر تا صد انجام بدن که بتونن با خیال راحت قرار داد ببندن و به دعوت مهمون ها بپردازند کار خیلی سختیه .

تماس فوری 09032486073

معمولا شرکتهایی که خدمات مراسم و تشریفات عقد و عروسی و به طور کلی مراسم ها را به عهده میگیرن زمان عقد قرار داد یکسری آیتم ها تو قرار دادشون میارن که روز مراسم هیچکدوم از انها را اجرایی نمیکنن یک نمونه عرض کنم مثلا برای مراسم عروسی یکی از دوستان زمان عقد قرار داد بیف استراگانف به همراه چند غذا دیگه رو قرار داد بستند و هزینه خدمات رو گرفتن و روز عروسی قورمه سبزی سرو کردن و هزار تا بهونه اوردن و این کارشون باعث که بعد از گذشت 5 سال هنوز خاطره تلخش همراه عروس و داماد بمونه .

غدای خانگی ارومیه
غدای خانگی ارومیه

 آشپز غذای خانگی ارومیه : وقتی انسان در هزاران سال پیش آتش را کشف کرد، آشپزی ویژگی فرهنگی بسیار رایجی شد. هر کشور برای خود نوع خاصی از آشپزی دارد که بسیار گوناگون است؛ مثلاً، کشورهای آسیای میانه غذاها و طرز پختشان شبیه هم است؛ همین‌طور کشورهای اروپایی و آمریکایی. با کشف آتش آشپزی به وجود آمد. روش آشپزی در قدیم این گونه بوده که تکهٔ خام غذا را در آتش می‌انداختند تا پخته شود.

تماس فوری 09032486073

غدای خانگی ارومیه
غدای خانگی ارومیه

روز جهانی آشپزی ۲۵ سپتامبر می‌باشد.

در طی تاریخِ انسان، ترفندهای آشپزی مختلفی ایجاد شده و به نسل‌های بعدی منتقل شده‌اند.آشپز مراسم ختم و عروسی در ارومیه

تماس فوری 09032486073

 

Scan the code
Call Now Button