سرویس دهی عالی

با ما همراه شوید

09032486073

ارتباط با ما

سرویس 365

در خدمت هموطنان عزیز

بهترین ناخن کار در ارومیه

بهترین ناخن‌ کار در ارومیه با تجربه و مهارت بالا آماده خدمت‌رسانی به شماست. جهت اطلاعات بیشتر و رزرو وقت، با ما تماس بگیرید.

با سابقه‌ای بیش از 10 ساله در ارائه خدمات ناخن‌های زیبا و مدرن، مشتریانمان از کیفیت و دقت کارهای ما لذت می‌برند. با به‌کارگیری مواد با کیفیت و بهداشتی، به آرامش خاطر و اطمینان شما از سلامت ناخن‌هایتان اهمیت می‌دهیم.

خدمات ما شامل:

طراحی ناخن با طرح‌ها و رنگ‌های متنوع

انواع مانیکور و پدیکور

ناخن‌های ژله‌ای و آکریل

اصلاح و ترمیم ناخن‌ها

با تیمی مجرب و متعهد، همواره به دنبال جدیدترین روش‌ها و مدل‌ها در عرصه ناخن‌های زیبا می‌باشیم. با ما تماس بگیرید و تجربه‌ی منحصربه‌فردی را در ارائه خدمات ناخن‌کاری در ارومیه به دست آورید

*لطفاً قبل از مراجعه، هماهنگی و رزرو وقت انجام دهید.

بهترین ناخن کار در ارومیه
بهترین ناخن کار در ارومیه

با افتخار اعلام می‌کنیم که ما از بهداشت و آسایش شما مشتریان عزیز پیروی می‌کنیم. در مرکز ما، از ابزارها و تجهیزات بهداشتی استفاده می‌شود و همه‌ی ابزارها به‌طور دوره‌ای ضدعفونی می‌شوند تا اطمینان حاصل شود که تمامی خدمات به شما به صورت کاملاً بهداشتی ارائه می‌شود.

ما به اهمیت مشاوره مشتری اعتقاد داریم و پیشنهادات و نظرات شما برای ما بسیار ارزشمند هستند. هدف ما، ایجاد تجربه‌ای رضایت‌بخش و حس خوشایندی در هنگام بازدید از مرکز ناخن‌کاری ماست.

اگر دنبال آخرین روند‌ها و مدل‌های مد ناخن‌های زیبا هستید، پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید و از تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه ما بهره‌مند شوید.

تیم ما منتظر حضور شماست و با افتخار به خدمت‌رسانی در زمینه ناخن‌های زیبا در ارومیه می‌پردازیم. برای رزرو و اطلاعات بیشتر، با ما تماس بگیرید و به یک تجربه‌ی منحصربه‌فرد در دنیای زیبایی ناخن‌ها دست پیدا کنید

بهترین ناخن کار در ارومیه
بهترین ناخن کار در ارومیه

Scan the code
Call Now Button